Toho, firma stojąca za popularnymi japońskimi filmami i programami telewizyjnymi, takimi jak Godzilla Minus One, Jujutsu Kaisen i dziełami Studia Ghibli, chce przyspieszyć swoją globalizację w nadchodzących latach, szczególnie jeśli chodzi o Godzillę.
W raporcie Bloomberg Japan, Toho ujawniło plany, aby Godzilla eksplorował królestwa poza filmem i telewizją, przenosząc się do domowych gier wideo, towarów i atrakcji. Godzilla oczywiście pojawiał się już wcześniej w grach wideo, a ostatnio dołączył do składu Fortnite wraz z innym ogromnym zwierzęciem King Kongiem.
Ale w przeciwieństwie do tych wspólnych projektów, wydaje się, że byłby on bardziej skoncentrowany na Godzilli jako centralnej postaci w grze. Może nawet grywalna Godzilla? Jak wiemy, cykle tworzenia gier wideo trwają obecnie latami, więc prawdopodobnie minie trochę czasu, zanim te gry o Godzilli ujrzą światło dzienne, ale teraz wiemy, że są one konceptualizowane.