Jednym z najbardziej niedocenianych trybów gry w uniwersum Halo jest Big Team Battle. Niestety, może być trudno zebrać ośmiu dobrych ludzi, którymi można by obsadzić drużynę, ale kiedy to się łączy, jest to czysta przyjemność z dużych bitew.
Teraz ogłoszono, że 343 Industries uruchamia "20-poziomową przepustkę operacyjną" z mnóstwem nowych funkcji, w tym czymś, co nazywają Big Team Battle: Sentry Defense. W ten nowy tryb gry można grać na nowym Dowództwie Areny, a także na Deadlock, Fragmentation, Highpower, Oasis i Scarr. Big Team Battle: Sentry Defense jest opisane w Halo Waypoint w następujący sposób:
"Adiutant Resolution, jeden z podmonitorów Zeta Halo, którego spotkałeś i z którym walczyłeś w kampanii Halo Infinite, postanowił wskoczyć do akcji wieloosobowej. Dwóch z nich – w tym kontekście nazywanych po prostu "wartownikami" – jest w każdej drużynie; Twoim celem jest ochrona swoich wartowników i zniszczenie wroga.
Każda drużyna ma 2 000 punktów. Gdy obrażenia są zadawane twoim wartownikom, dostępny wynik spada, a jeśli osiągniesz 0, gra się kończy. Każda mapa będzie miała co najmniej jedno pole naprawcze, które pojawi się w neutralnym miejscu – oprócz regeneracji zdrowia innych Spartan i pojazdów, będzie ono również naprawiać twoich wartowników.
Który tryb gry wieloosobowej jest twoim ulubionym w serii Halo?