Polski
Gamereactor
wiadomości
Halo Unreal

Halo Studios poszukuje dyrektora kreatywnego do "jednego z naszych tytułów w fazie rozwoju"

Rola podlega bezpośrednio szefowi studia.

HQ

W zeszłym roku Microsoft zdecydował się na rebranding dewelopera Halo 343 Industries, porzucając mniej jasną konwencję nazewnictwa odniesień Halo na rzecz znacznie bardziej przejrzystego tytułu, a mianowicie Halo Studios. Obejmowało to również zmianę logo, a wszystko to w celu repozycjonowania firmy jako dewelopera Halo, pomimo oferowania kilku bardziej przeciętnych projektów od czasu przejęcia franczyzy od Bungie.

Teraz, aby dodać do tego, możemy donieść, że Halo Studios zajmuje się poszukiwaniem dyrektora kreatywnego. Rola ta została zamieszczona na stronie Kariera Microsoftu i stwierdza, że będzie ona polegała na " urzeczywistnieniu kreatywnej wizji jednego z naszych tytułów w fazie rozwoju".

W opisie dodano, że stanowisko to podlega bezpośrednio szefowi studia Pierre'owi Hintze, a do jego zadań należy "wstępna wizja produktu, ogólny ton i klimat, tworzenie historii i świata, wyróżniki produktu oraz doświadczenia z rozgrywką na wysokim poziomie. W ścisłej współpracy z naszymi liderami ds. grafiki, projektowania i franczyzy będziesz odpowiedzialny za rozwój i informowanie o tym, w jaki sposób tworzymy i realizujemy zapadające w pamięć światy, postacie i historie na wysokim poziomie jakości i wierności w całej naszej grze. Będziesz także współpracować z wewnętrznymi zespołami filmowymi i dźwiękowymi, aby stworzyć centrum doskonałości w zakresie opowiadania historii".

Praca odbywa się w siedzibie głównej w Redmond w stanie Waszyngton i jest opisywana jako rola hybrydowa, która czasami obejmuje trochę podróżowania.

Halo Unreal

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości