Polski
Gamereactor
wiadomości
Featured: Gamescom 2024 Coverage

Harman o tym, jak sztuczna inteligencja, podwójny przetwornik i ray tracing zmieniają wrażenia słuchowe dzięki JBL Tour Pro 3

O nadchodzącym nowym modelu dowiedzieliśmy się zaraz po jego ujawnieniu na targach Gamescom.

HQ

Harman ogłosił JBL Tour Pro 3 na targach Gamescom, dosłownie zdejmując zasłonę z gigantycznej, wielkości człowieka wersji nowego modelu na swoim stoisku B2B. Przed repliką XXL mieliśmy okazję porozmawiać ze starszym dyrektorem ds. inteligentnego dźwięku Alfredo Fernándezem oraz z globalnym dyrektorem ds. komunikacji w słuchawkach i urządzeniach do noszenia, Mikaelem Herje, aby dowiedzieć się wszystkiego o wielu różnych dodatkach technologicznych, które zmieniają wrażenia słuchowe słuchawek w porównaniu z jakąkolwiek inną poprzednią iteracją.

"Tak, chciałbym nawiązać do głośnika w pokoju, prawda?", wyjaśnia Herje w filmie, zapytany o to, co podwójny przetwornik dodaje do pejzażu dźwiękowego. "Z każdym głośnikiem w domu masz głośnik wysokotonowy i masz przetwornik niskotonowy lub średniotonowy, to jest dokładnie to samo, co robimy tutaj; Osadzamy zbalansowany przetwornik armaturowy, który zajmuje się wszystkim od 8 kHz i powyżej, a także mamy dynamiczny przetwornik z ruchomą cewką, który dba o wszystko od 8 kHz i poniżej pod względem dźwięku, dzięki czemu uzyskujesz lepszy zakres dynamiki, mniej zniekształceń i w zasadzie bardziej komfortowy odsłuch."

HQ

To jeśli chodzi o podwójny sterownik, ale w pełnym wywiadzie zarówno Herje, jak i Fernández poruszają inne ulepszenia, które mogą wyglądać tak, jakby pochodziły bardziej z dziedziny gier (JBL Quantum), w tym ray tracing, sztuczna inteligencja lub śledzenie głowy 360 stopni, a wszystko to dla lepszej dokładności lub odwzorowania otoczenia.

Wreszcie, inteligentne etui ładujące Tour Pro 3 służy również jako konwerter analogowo-cyfrowy, jak i jako nadajnik, więc nie chodzi już tylko o funkcje ekranu dotykowego.

"Dzięki Tour Pro 3 w pewnym sensie przełamujemy barierę między tym, z czym może połączyć się bezprzewodowa słuchawka douszna", kontynuuje Herje, "dzięki czemu możesz podłączyć ją do dowolnego źródła, cyfrowego lub analogowego, i nadawać do swoich słuchawek, w zasadzie byłby to system rozrywki pokładowej, starsze urządzenie audio, komputer Mac, komputer PC, dosłownie zamienia się w kartę dźwiękową, a także pozwala na dwukierunkową komunikację, więc gdy tylko przejdziesz do środowiska PC lub Mac, możesz go użyć do poprawy jakości połączeń, jeśli jesteś w domu, podłączasz go do telewizora i wszyscy mogą słuchać, ale następnym poziomem jest znowu to, jak skłonić więcej osób do słuchania tej samej transmisji, abyśmy wdrożyli Auracast, więc wszystko, z czym się łączysz, możesz transmitować do nieograniczonej liczby słuchawek lub urządzeń kompatybilnych z Auracast".

Premiera JBL Tour Pro 3 za kilka dni, a naszą recenzję opublikujemy na Gamereactor już wkrótce.



Wczytywanie następnej zawartości