Heart Machine wprowadza zmiany w oczernianych apteczkach Hyper Light Breaker
Najnowsza łatka stara się odpowiedzieć na wiele z największych próśb społeczności w grze.
HQ
Odkąd Heart Machine Hyper Light Breaker zadebiutował na PC jako tytuł we wczesnym dostępie, gra spotkała się z kilkoma różnymi problemami i krytyką ze strony fanów na temat niektórych z jej podstawowej filozofii projektowania i decyzji. Jednym z najgłośniejszych elementów jest Medkits i to, jak trudne może być ich zdobycie, z czym deweloper zmierzył się w najnowszej łatce do gry.
Teraz, po tej aktualizacji, gracze będą zaczynać z Medkit w ręku i otrzymają automatycznie uzupełniany Medkit na początku każdego biegu. Będziesz mógł uzupełnić Medkits w Shrines za pomocą Bright Blood, a nie Medigems, a także będziesz mógł uzyskać ulepszenia Medkit od jednego ze sprzedawców, a wszystko to podczas gdy Medigems stanie się mniej ważne, co mniej obciąża doświadczenie z dużą ilością waluty.
Co więcej, walki Crown powinny stać się łatwiejsze, drgania nie będą miały tak dużego wpływu na gracza, ślady obrażeń nie będą powodować ogłuszenia, a różne błędy również zostaną zmiażdżone. Nie trzeba dodawać, że wygląda to na początek wielkiej serii ulepszeń w obszarach, które w przeciwnym razie powodowałyby frustrację, z których wiele podkreśliliśmy w naszych ostatnich wrażeniach.
Zapoznajcie się z pełną listą zmian poniżej.
Zmiany w rozgrywce
Sugestia społeczności: Przeróbka apteczki
Gracze zaczynają teraz z apteczką.
Pierwsze ulepszenie apteczki dostępne za pośrednictwem Pherus Bit ulepsza teraz apteczki medyczne.
Apteczki odnawiają się teraz automatycznie po uruchomieniu lub biegu, aż do maksymalnej pojemności (domyślnie 1, można je ulepszyć do 2).
Za uzupełnienia apteczek w kapliczkach płaci się teraz jasną krwią, a nie medykami.
Mediklejnoty nadal zapewniają niewielką ilość zdrowia po zebraniu, ale nie są już używane do apteczek ani używane na ekranie końca cyklu.
Aktualizacje dotyczące wrogów
Sugestia społeczności: Usunięto mechanicznego krokodyla brutala i białe sztylety ze stołu do odradzania się ewakuacji.
Sugestia społeczności: Wydłużono czas między falami dodatkowych wrogów w walkach o Koronę.
Pociski wystrzeliwane przez słabych wrogów nie ogłuszają już gracza.
Animacje drgań będą odtwarzane, ale gracz będzie miał pełną kontrolę. Wcześniej grali uderzenie uderzeniem, które na chwilę je przerywało.
Naprawiono błąd, który powodował, że ślady obrażeń powodowały ogłuszenie przy kontakcie.
Zmniejszony dystans agresji wroga.
Usunięto niektórych wrogów z punktów odrodzenia w laboratorium zrzutowym, którzy nie powinni się tam pojawiać (lub w ogóle).
Poprawki
Asysta społeczności: Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórzy gracze zacinali się na czarnym ekranie po uruchomieniu.
Community Assist: Naprawiono wyciek pamięci, który z czasem powodował spadek wydajności.
Najnowszy projekt Heart Machine ma solidną podstawę, na której można budować, ale w tej chwili po prostu walczy o to, aby wyróżnić się jako naprawdę zabawna gra wideo.