Polski
Gamereactor
wiadomości
Hyper Light Breaker

Heart Machine wprowadza zmiany w oczernianych apteczkach Hyper Light Breaker

Najnowsza łatka stara się odpowiedzieć na wiele z największych próśb społeczności w grze.

HQ

Odkąd Heart Machine Hyper Light Breaker zadebiutował na PC jako tytuł we wczesnym dostępie, gra spotkała się z kilkoma różnymi problemami i krytyką ze strony fanów na temat niektórych z jej podstawowej filozofii projektowania i decyzji. Jednym z najgłośniejszych elementów jest Medkits i to, jak trudne może być ich zdobycie, z czym deweloper zmierzył się w najnowszej łatce do gry.

Teraz, po tej aktualizacji, gracze będą zaczynać z Medkit w ręku i otrzymają automatycznie uzupełniany Medkit na początku każdego biegu. Będziesz mógł uzupełnić Medkits w Shrines za pomocą Bright Blood, a nie Medigems, a także będziesz mógł uzyskać ulepszenia Medkit od jednego ze sprzedawców, a wszystko to podczas gdy Medigems stanie się mniej ważne, co mniej obciąża doświadczenie z dużą ilością waluty.

Co więcej, walki Crown powinny stać się łatwiejsze, drgania nie będą miały tak dużego wpływu na gracza, ślady obrażeń nie będą powodować ogłuszenia, a różne błędy również zostaną zmiażdżone. Nie trzeba dodawać, że wygląda to na początek wielkiej serii ulepszeń w obszarach, które w przeciwnym razie powodowałyby frustrację, z których wiele podkreśliliśmy w naszych ostatnich wrażeniach.

Zapoznajcie się z pełną listą zmian poniżej.

Zmiany w rozgrywce

Sugestia społeczności: Przeróbka apteczki


  • Gracze zaczynają teraz z apteczką.

  • Pierwsze ulepszenie apteczki dostępne za pośrednictwem Pherus Bit ulepsza teraz apteczki medyczne.

  • Apteczki odnawiają się teraz automatycznie po uruchomieniu lub biegu, aż do maksymalnej pojemności (domyślnie 1, można je ulepszyć do 2).

  • Za uzupełnienia apteczek w kapliczkach płaci się teraz jasną krwią, a nie medykami.

  • Mediklejnoty nadal zapewniają niewielką ilość zdrowia po zebraniu, ale nie są już używane do apteczek ani używane na ekranie końca cyklu.

Aktualizacje dotyczące wrogów


  • Sugestia społeczności: Usunięto mechanicznego krokodyla brutala i białe sztylety ze stołu do odradzania się ewakuacji.

  • Sugestia społeczności: Wydłużono czas między falami dodatkowych wrogów w walkach o Koronę.

  • Pociski wystrzeliwane przez słabych wrogów nie ogłuszają już gracza.

  • Animacje drgań będą odtwarzane, ale gracz będzie miał pełną kontrolę. Wcześniej grali uderzenie uderzeniem, które na chwilę je przerywało.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ślady obrażeń powodowały ogłuszenie przy kontakcie.

  • Zmniejszony dystans agresji wroga.

  • Usunięto niektórych wrogów z punktów odrodzenia w laboratorium zrzutowym, którzy nie powinni się tam pojawiać (lub w ogóle).

Poprawki


  • Asysta społeczności: Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórzy gracze zacinali się na czarnym ekranie po uruchomieniu.

  • Community Assist: Naprawiono wyciek pamięci, który z czasem powodował spadek wydajności.

Hyper Light Breaker

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości