Polski
Gamereactor
wiadomości
Helldivers II

Helldivers II szuka rozwiązania problemu "kopania" członków drużyny podczas misji

Walka o demokrację tylko po to, by zostać wyrzuconym z lobby przez jakiegoś idiotę bez powodu i stracić próbki i doświadczenie, ale Arrowhead zamierza położyć temu kres.

HQ

Niewiele jest rzeczy bardziej irytujących w trybie wieloosobowym niż celowe wyrzucenie z gry, zwłaszcza gdy przyczyniłeś się do wspólnego wysiłku, zdobywając przedmioty i doświadczenie, którymi możesz podzielić się z innymi graczami. Istnieją gry, które próbują zmniejszyć tę tendencję, wprowadzając arbitraż lub system skarg dla osób dotkniętych tym problemem, ale Arrowhead zastanawia się, jak to zrobić w inny sposób.

Helldivers II nie jest to obce. Jest to dość głupia praktyka w kosmicznej strzelance, ponieważ wszystkie zdobyte łupy trafiają do wszystkich członków drużyny w całości, bez dzielenia ich. Mimo to są osoby, które "karzą" innych bez powodu w swoich poczekalniach, wyrzucając ich na samym końcu gry, przed odebraniem nagrody. A badanie ma rozstrzygnąć tę kwestię.

Zgodnie z postem na subreddicie Helldivers II , jedną z opcji byłoby to, aby zbanowany gracz nadal zabierał 25% doświadczenia i żetonów zebranych w grze, nawet jeśli zostanie zbanowany w grze. Inspiracją do tego był inny kosmiczny tytuł wieloosobowy, Deep Rock Galatic. Rozważane jest również wprowadzenie systemu reputacji dla graczy, ale być może spowodowałoby to inne problemy "meta" ze społecznością. W każdym razie Arrowhead Studios wciąż ocenia możliwe rozwiązania i pracuje nad nimi.

Czy zostałeś wyrzucony z gry w Helldivers II bez powodu?

Helldivers II

Powiązane teksty

Helldivers II Score

Helldivers II

RECENZJA. Przez Conny Andersson

Mimo że nigdy nie wstąpił do armii, los świata jest teraz w rękach Conny'ego, który od kilku dni zabija owady z zawrotną prędkością...



Wczytywanie następnej zawartości