Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Strona główna
wiadomości
No Man's Sky

Hello Games "prawdopodobnie postąpiło słusznie" nie rozmawiając z prasą

Sean Murray mówi o zachowaniu milczenia podczas prac nad aktualizacjami No Man's Sky.

Hello Games i Sean Murray przez trzy lata żyli niczym na pustkowiu. Gdy No Man's Sky zadebiutowało w 2016 roku, studio zostało zalane faną krytyki ze strony społeczności graczy, którzy zarzucali firmie kłamstwa i niedotrzymywanie obietnic. To spowodowało, że Murray i jego zespół całkowicie odcięli się od prasy, kontynuując prace nad grą, o czym opowiedział twórca w Develop:Brighton (dzięki, GamesIndustry.biz).

"Widzę EA, Microsoft i wielu innych, którzy próbują uspokoić graczy rozmawiając z nimi, ale to po prostu nie działa" - powiedział. "Prawdopodobnie postąpiliśmy słusznie. Odcięcie się od prasy było łatwe, ponieważ nigdy tak naprawdę nie lubiłem z nią rozmawiać... Nie jest to powód, dla którego zacząłem tworzyć gry i nie jestem też w tym szczególnie dobry, więc była to prosta decyzja. Nie jestem do końca pewien, czy było to dobre posunięcie, czy po prostu takie, które mi się podobało."

"Myślę, że powodem, dla którego nie rozmawiałem z prasą, było to, że kiedy dorastałem, prasa była w centrum społeczeństwa. Gdybym jako dziecko wierzył we wszystko, co napisali, kierował się tylko tym, co powiedział dziennikarz, odegrałoby to ogromną rolę w mojej umiejętności krytykowania gier i zastanawiania się, jak powstają."

Po kontrowersjach wokół premiery gry studio Hello Games wydało kilka aktualizacji, które zmieniły ją w mniejszym lub większym stopniu, dodając możliwość budowania bazy czy grania w trybie wieloosobowym. Murray twierdzi, że pozytywne historie "po prostu nie radzą sobie dobrze - i to jest największy problem".

"Jeśli chcesz komunikować się ze społecznością, musisz stworzyć aktualizację, musisz coś wydać" - powiedział. "To naprawdę genialna rzecz, która zmusza cię do myślenia. Jak szybko możemy wydać aktualizację? Co może zawierać i co chcemy z jej pomocą powiedzieć? To dziwny, ale miły sposób myślenia."

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy
No Man's Sky

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości