Hideo Kojima stworzył w swojej karierze tak wiele niesamowitych i ukochanych gier wideo, ale prawdopodobnie nadal jego najsłynniejszą jest seria Metal Gear, którą opracował podczas pracy w Konami. Seria znajduje się w lekkim zastoju od czasu rozstania Konami i Kojimy - nawet jeśli Metal Gear Solid Δ: Snake Eater jest w drodze pod koniec lata - ponieważ nowe części najwyraźniej nie są w produkcji. Na szczęście fani mają duchowego następcę, na którego mogą patrzeć w przyszłość, ponieważ Kojima współpracuje z PlayStation, aby stworzyć Physint, która jest grą szpiegowską w podobnym duchu do Metal Gear.
Jeśli chodzi o powód, dla którego Kojima wraca do tego gatunku i świata, japoński deweloper rozmawiał niedawno z Edge Magazine (dzięki, GamesRadar+), gdzie opowiedział o zobowiązaniu się do Physint.
"Oczywiście mam wiele nowych pomysłów, które chcę zrealizować. Ale kiedy zachorowałem podczas pandemii, zdałem sobie sprawę, że wiele osób chciało, żebym zrobił coś takiego jak Metal Gear. Wtedy właśnie wpadł mi do głowy pomysł na nową grę szpiegowską. Zastanowiłem się i pomyślałem, że pomysł jest dobry. Rozważaliśmy wiele opcji i zgodziliśmy się na Physint ".
Tak więc, nawet jeśli ponowne spotkanie Kojimy i jego słynnej postaci Snake wydaje się bardzo mało prawdopodobne, możemy przynajmniej spodziewać się gry, która będzie podążać znajomymi śladami.