Najnowsza łatka przyniosła również kilka poprawek różnych problemów.
HQ
Wydaje się, że wszyscy kochają Hi-Fi Rush, który został zarówno ogłoszony, jak i wydany pod koniec stycznia podczas Developer_Direct Microsoftu i Bethesdy. Ponieważ mamy Hi-Fi Rush ma ponad 2 miliony graczy" target = "_blank "> zgłoszony wcześniej dzisiaj, gra właśnie osiągnęła kamień milowy posiadania już ponad dwóch milionów graczy, coś, co uważamy za bardzo zasłużone (Hi-Fi Rush" target = "_blank ">przeczytaj naszą recenzję, w której wyjaśniamy dlaczego).
Teraz gra stała się jeszcze lepsza, ponieważ wydano nową aktualizację, zarówno rozwiązującą niektóre problemy, ale także dodano bardzo pożądany tryb zdjęć. Ludzie robili mnóstwo zrzutów ekranu z Hi-Fi Rush, a teraz w końcu można to zrobić ze stylem.
Rozwiązano problem "Błąd krytyczny UE4" spowodowany określonym ustawieniem modułu cieniującego
Rozwiązano problem "Błąd krytyczny UE4" spowodowany procesem wyliczania urządzeń dźwiękowych
Naprawiono błąd, który mógł zawieszać się podczas walki z WA-ES-2 (Samuraj Chef) w ścieżce 10.
Naprawiono błąd, który powodował, że postęp w ścieżce 10 mógł być blokowany podczas kupowania przedmiotów w sklepie po odebraniu telefonu Roqueforta, opuszczeniu poziomu, a następnie ponownym załadowaniu poziomu.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie mógł rozwijać się podczas bitwy 808 na ścieżce 12.
Naprawiono błąd, który powodował, że sloty żetonów mogły nie być dokładnie odzwierciedlane w grze, jeśli zostały zakupione w sklepie, gdy trwały zapis dla Wieży Rytmu, a następnie wczytywanie zawieszonego zapisu Wieży Rytmu i wychodzenie z biegu.
Skorygowano obliczanie martwej strefy drążka i spustu
Zachowanie QA-1MIL zostało skorygowane
Niektóre dialogi Mimozy zostały poprawione (hiszp.)
Usunięto błąd, który powodował, że dane wyników z Rhythm Tower nieprawidłowo wpływały na dane "wyniku końcowego" podczas odtwarzania Rhythm Tower, gdy istnieje zapis punktu kontrolnego dla trwającego utworu.
Poprawiono nieprawidłowe wyniki dla pokoi SPECTRA wyświetlanych w wynikach końcowych, jeśli gracze opuszczali grę po automatycznym zapisie.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli utknąć na ścieżce 11, jeśli zostali trafieni laserem gigantycznego robota podczas korzystania z chwytaka magnetycznego.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł kontynuować grę po zakończeniu gry w walce Rekka.
Naprawiono błąd, który powodował, że po otrzymaniu obrażeń podczas walki Rekka w określonym czasie lub po zakończeniu sekwencji gry gracz mógł poruszać się Chaiem.
Dostosowano ikonę w menu sali treningowej, która może wyglądać na zgniecioną
Dostosowano ruch ataku Holo Chai SP, aby ręka Chai nie wyglądała super dziwnie
Dostosowano ekran podczas wstrzymywania przejścia do menu, aby zapobiec błędom wizualnym.
Dostosowano efekty VU-REV podczas ataku Rhythm Parry dla jasności
Dostosowano tło podczas walki z Rekką, aby usunąć wizualny błąd podczas przechodzenia do przerywnika filmowego.
Wyjaśnienie "Game over" dotyczące zalecania automatycznej akcji dostosowanej tak, aby nie pojawiała się w nieodpowiednich sytuacjach
Ścieżki 3 i 4: Wynagrodzenie programistów Zanzo skorygowane o inflację