Polski
Gamereactor
wiadomości
Hi-Fi Rush

Hi-Fi Rush ma teraz tryb zdjęć

Najnowsza łatka przyniosła również kilka poprawek różnych problemów.

HQ

Wydaje się, że wszyscy kochają Hi-Fi Rush, który został zarówno ogłoszony, jak i wydany pod koniec stycznia podczas Developer_Direct Microsoftu i Bethesdy. Ponieważ mamy Hi-Fi Rush ma ponad 2 miliony graczy" target = "_blank "> zgłoszony wcześniej dzisiaj, gra właśnie osiągnęła kamień milowy posiadania już ponad dwóch milionów graczy, coś, co uważamy za bardzo zasłużone (Hi-Fi Rush" target = "_blank ">przeczytaj naszą recenzję, w której wyjaśniamy dlaczego).

Teraz gra stała się jeszcze lepsza, ponieważ wydano nową aktualizację, zarówno rozwiązującą niektóre problemy, ale także dodano bardzo pożądany tryb zdjęć. Ludzie robili mnóstwo zrzutów ekranu z Hi-Fi Rush, a teraz w końcu można to zrobić ze stylem.

Możesz sprawdzić aktualizację Hi-Fi Rush dodając tryb fotograficzny, umożliwiający robienie zrzutów ekranu podczas muzycznej przygody." target="_blank"> uwagi do poprawek poniżej i tryb fotograficzny Hi-Fi Rush!" target="_blank"> przejdź w ten sposób, aby uzyskać szybki przewodnik po trybach fotograficznych.

Hi-Fi Rush


  • Rozwiązano problem "Błąd krytyczny UE4" spowodowany określonym ustawieniem modułu cieniującego

  • Rozwiązano problem "Błąd krytyczny UE4" spowodowany procesem wyliczania urządzeń dźwiękowych

  • Naprawiono błąd, który mógł zawieszać się podczas walki z WA-ES-2 (Samuraj Chef) w ścieżce 10.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że postęp w ścieżce 10 mógł być blokowany podczas kupowania przedmiotów w sklepie po odebraniu telefonu Roqueforta, opuszczeniu poziomu, a następnie ponownym załadowaniu poziomu.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie mógł rozwijać się podczas bitwy 808 na ścieżce 12.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że sloty żetonów mogły nie być dokładnie odzwierciedlane w grze, jeśli zostały zakupione w sklepie, gdy trwały zapis dla Wieży Rytmu, a następnie wczytywanie zawieszonego zapisu Wieży Rytmu i wychodzenie z biegu.

  • Skorygowano obliczanie martwej strefy drążka i spustu

  • Zachowanie QA-1MIL zostało skorygowane

  • Niektóre dialogi Mimozy zostały poprawione (hiszp.)

  • Usunięto błąd, który powodował, że dane wyników z Rhythm Tower nieprawidłowo wpływały na dane "wyniku końcowego" podczas odtwarzania Rhythm Tower, gdy istnieje zapis punktu kontrolnego dla trwającego utworu.

  • Poprawiono nieprawidłowe wyniki dla pokoi SPECTRA wyświetlanych w wynikach końcowych, jeśli gracze opuszczali grę po automatycznym zapisie.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli utknąć na ścieżce 11, jeśli zostali trafieni laserem gigantycznego robota podczas korzystania z chwytaka magnetycznego.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł kontynuować grę po zakończeniu gry w walce Rekka.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że po otrzymaniu obrażeń podczas walki Rekka w określonym czasie lub po zakończeniu sekwencji gry gracz mógł poruszać się Chaiem.

  • Dostosowano ikonę w menu sali treningowej, która może wyglądać na zgniecioną

  • Dostosowano ruch ataku Holo Chai SP, aby ręka Chai nie wyglądała super dziwnie

  • Dostosowano ekran podczas wstrzymywania przejścia do menu, aby zapobiec błędom wizualnym.

  • Dostosowano efekty VU-REV podczas ataku Rhythm Parry dla jasności

  • Dostosowano tło podczas walki z Rekką, aby usunąć wizualny błąd podczas przechodzenia do przerywnika filmowego.

  • Wyjaśnienie "Game over" dotyczące zalecania automatycznej akcji dostosowanej tak, aby nie pojawiała się w nieodpowiednich sytuacjach

  • Ścieżki 3 i 4: Wynagrodzenie programistów Zanzo skorygowane o inflację

Powiązane teksty

0
Hi-Fi RushScore

Hi-Fi Rush

RECENZJA. Przez Måns Lindman

Przetestowaliśmy nasz rytm w niespodziewanie wydanej przez Tango Gameworks grze akcji.



Wczytywanie następnej zawartości