Polski
Gamereactor
wiadomości
Hi-Fi Rush

Hi-Fi Rush zyskał popularność w Bethesda przed wydaniem

Gra była zarówno hitem wewnętrznym, jak i zewnętrznym.

HQ

Dyrektor Hi-Fi Rush, John Johanas, powiedział niedawno, że gra, która podbiła świat w zeszłym tygodniu, okazała się niezwykle popularna w Bethesdzie.

Według Johanasa, który rozmawiał z IGN, decyzja o porzuceniu gry bez dużej kampanii marketingowej była w dużej mierze spowodowana jej wewnętrznym sukcesem. Ze względu na to, że Tango Gameworks jest znany głównie jako twórca horrorów, ponownie wydawało się, że bardziej sensowne jest porzucenie go bez robienia wielkiego zamieszania.

Game Pass był również ważnym czynnikiem, ponieważ pozwolił graczom wypróbować tytuł bez płacenia za niego pełnej ceny. "Jest ten dziwny rodzaj wirusowej pozytywności w tej grze" Johanas powiedział. "A Game Pass wydawał się doskonałą okazją, aby pozwolić czemuś ... Natychmiast stracić ten sceptycyzm, po prostu grając i ludzie po prostu o tym mówią. "

Wiele osób cieszyło się Hi-Fi Rush od czasu jego wydania, więc wydaje się, że upuszczenie cienia gry wyszło niesamowicie dobrze, ponieważ pozwoliło publiczności zbudować własny hype podczas grania w grę.

Hi-Fi Rush

Powiązane teksty

0
Hi-Fi RushScore

Hi-Fi Rush

RECENZJA. Przez Måns Lindman

Przetestowaliśmy nasz rytm w niespodziewanie wydanej przez Tango Gameworks grze akcji.



Wczytywanie następnej zawartości