Gary Whitta, oryginalny scenarzysta Forspoken, ujawnił niedawno, że końcowy produkt historii gry w niczym nie przypominał jego oryginalnej prezentacji. Podczas gdy Whitcie przypisuje się oryginalną koncepcję, wydaje się, że prawie żaden z jego pomysłów nie trafił do gry.
Rozmawiając z Alanah Pearce, Whitta nie ujawnił, jaki był jego pierwotny pomysł, ale powiedział, że kiedy poproszono go o napisanie nowej wersji Square Enix, która obejmowała międzywymiarowe portale, odmówił z powodu problemów z harmonogramem.
Pisanie Forspokena zostało uznane za jeden z głównych problemów gry, a Internet zastanawiał się, czy dowcipne dialogi powinny być w grach wideo. Nie wiemy, jak pierwotna koncepcja Whitty zmieniłaby Forspoken, ale jest wielu, którzy nie spoczną, dopóki nie dowiedzą się, co mogli mieć.
Co sądzisz o historii Forspoken?