Polski
Gamereactor
wiadomości
Forspoken

Historia Forspoken mogła potoczyć się zupełnie inaczej

Oryginalny scenarzysta gry ujawnił, że ich oryginalne boisko zostało w większości porzucone.

HQ

Gary Whitta, oryginalny scenarzysta Forspoken, ujawnił niedawno, że końcowy produkt historii gry w niczym nie przypominał jego oryginalnej prezentacji. Podczas gdy Whitcie przypisuje się oryginalną koncepcję, wydaje się, że prawie żaden z jego pomysłów nie trafił do gry.

Rozmawiając z Alanah Pearce, Whitta nie ujawnił, jaki był jego pierwotny pomysł, ale powiedział, że kiedy poproszono go o napisanie nowej wersji Square Enix, która obejmowała międzywymiarowe portale, odmówił z powodu problemów z harmonogramem.

Pisanie Forspokena zostało uznane za jeden z głównych problemów gry, a Internet zastanawiał się, czy dowcipne dialogi powinny być w grach wideo. Nie wiemy, jak pierwotna koncepcja Whitty zmieniłaby Forspoken, ale jest wielu, którzy nie spoczną, dopóki nie dowiedzą się, co mogli mieć.

Co sądzisz o historii Forspoken?

Forspoken

Powiązane teksty

ForspokenScore

Forspoken

RECENZJA. Przez Magnus Groth-Andersen

RPG od Luminous Productions to skomplikowany przypadek dobrze wykonanej mechaniki połączonej z tempem, problemami graficznymi i narracyjnymi.



Wczytywanie następnej zawartości