Polski
Gamereactor
wiadomości
Humankind

Humankind - sztuka wojny

Deweloper przedstawia cechy gry.

HQ

Kolejna część serii wideo „Przedstawiamy cechy gry", zatytułowana „Sztuka wojny", prezentuje podstawy bitew w Humankind. Jednostki są grupowane w armie, dzięki czemu gracze mogą wydajnie kontrolować wiele z nich, a następnie wysyłać je do walki bezpośrednio na mapie, mając pełną kontrolę nad tym, gdzie każda jednostka zostaje rozmieszczona, kiedy się przesuwa i co atakuje. To oznacza, że możemy w pełni wykorzystać ukształtowanie terenu.

Oczywiście jeśli w ogóle zadecydujemy o przeprowadzeniu ataku. Dla osób mniej zainteresowanych detalami wojskowymi dodano przycisk automatycznego rozstrzygania bitew na podstawie uwag przesłanych przez graczy podczas testów OpenDev.

Sprawdźcie poniższe wideo, aby dowiedzieć się więcej o walce, a także o zmianach wprowadzonych po uwagach społeczności.

HQ

Powiązane teksty

0
Premiera Humankind

Premiera Humankind

WIADOMOŚĆ. Przez Aleksandra Olszar

Gra Humankind jest już dostępna w sprzedaży. Tytuł ukazał się na komputery osobiste w polskiej (napisy) wersji językowej. Wydawca gry przygotował specjalny zwiastun z...

0
Skala gry Humankind w liczbach

Skala gry Humankind w liczbach

WIADOMOŚĆ. Przez Aleksandra Olszar

Zespół Amplitude odpowiedzialny za turową strategię Humankind przygotował specjalne podsumowanie obszernej zawartości w swojej nadchodzącej produkcji. W grze zebrano aż...



Wczytywanie następnej zawartości