Polski
Gamereactor
wiadomości
Doom: The Dark Ages

Id Software wyjaśnia, dlaczego w Doom: The Dark Ages brakuje trybu wieloosobowego

Zespół chciał skupić się na stworzeniu jak najlepszej kampanii.

HQ

Kiedy Doom (2016) powrócił w tym samym roku do cudownie krwawej gry, swój sukces zawdzięczał w dużej mierze kampanii, a nie trybowi wieloosobowemu, który pozostawiał sporo do życzenia. Kiedy jednak Doom Eternal miał premierę w 2020 roku, Id Software dało mu kolejną szansę, próbując dostarczyć rozgrywkę wieloosobową, która odpowiadałaby na opinie fanów. Niestety, po raz kolejny odbiór był w najlepszym razie letni.

To właśnie z tych powodów Id Software zdecydowało się całkowicie pominąć tryb wieloosobowy w Doom: The Dark Ages. Jak wyjaśnił niedawno dyrektor kreatywny Hugo Martin w wywiadzie dla GamesRadar:

"Decyzja o rezygnacji z trybu wieloosobowego została podjęta od samego początku prac nad grą i wcześnie podjęliśmy decyzję, aby skupić całą naszą energię na próbie stworzenia jak najlepszej kampanii".

Innym powodem było to, że Hugo i jego zespół byli nieugięci, aby nie tworzyć gry na żywo – coś, co jak zauważył, jest często konieczne, aby utrzymać grę wieloosobową przy życiu:

"Nie możesz po prostu zrobić małego trybu wieloosobowego. Tryby wieloosobowe mają tendencję do rozwijania się w dzisiejszych czasach w modelu usługi na żywo, co jest kierunkiem, którego zespół chciał uniknąć.

Oczekiwanie dobiega końca, ponieważ Doom: The Dark Ages pojawi się 15 maja - i tak, będzie dostępny w Game Pass od pierwszego dnia.

Doom: The Dark Ages

Powiązane teksty

Doom: The Dark Ages Score

Doom: The Dark Ages

RECENZJA. Przez Ben Lyons

id Software powraca z kolejnym rozdziałem swojej uznanej serii akcji, ale czy sprosta astronomicznym wyżynom, których oczekujemy od serii Doom?



Wczytywanie następnej zawartości