Polski
Gamereactor
wiadomości
The Last of Us: Part II

Joel jest "kluczowy dla fabuły" w The Last of Us: Part II

Główny projektant gry, Richard Cambier, opowiada o powrocie Joela.

HQ

To był emocjonalny tydzień dla fanów The Last of Us. Na początku tygodnia odbyła się transmisja State of Play, podczas której ujawniono datę premiery gry oraz zaprezentowano nowy zwiastun, w którym ponownie zobaczyliśmy Joela.

W Los Angeles natomiast odbył się event dla prasy, w którym mieliśmy okazję uczestniczyć. Podczas naszej wizyty udało nam się porozmawiać z głównym projektantem gry, Richardem Cambierem, na temat towarzyszy, których Ellie spotka na swojej drodze.

"No cóż, będziecie mieli okazję zobaczyć Dinę, która - jak zauważyliście - jest bardzo ważna, i oczywiście musicie spotkać Joela, który również jest kluczowym elementem tej historii. Jest masa innych rzeczy, których jeszcze nie ujawniliśmy, a będzie ich tylko więcej."

Następnie Cambier powiedział nieco więcej o związku Ellie i Diny:

"Myślę, że patrzymy zarówno na to, jak zdolna jest Ellie, i na to, jak by to było być dziewiętnastoletnią zwiadowczynią, która musi spotkać się z kimś, z kim przeżyła bardzo niezręczną chwilę poprzedniej nocy, z kimś, do kogo ma silne uczucia."

"Przebywasz w tej pięknej naturze z kimś, na kim ci zależy, więc dla nas jest to po prostu badanie tego, czym jest młoda miłość, a także sympatia i niezręczność, bycie zalotnym, coś w stylu: "Hej, spróbujmy przeżyć, co robisz później? Chcesz się spotkać?" i "Powinniśmy też pozabijać te stwory, ale hej, spędźmy razem czas". Więc dla nas to wciąż ludzie, wciąż dziewiętnastolatkowie, wciąż dzieci zastanawiające się nad obraniem własnej drogi."

Czy cieszycie się z powrotu Joela?

HQ
The Last of Us: Part II

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości