Polski
Gamereactor
wiadomości
Judas

Judas brzmi jak najbardziej regrywalna gra w historii

Bardzo ambitna gra Kena Levine'a może być tym, o czym marzyły Bioshock, Mass Effect, Fallout i Hades.

HQ

Minęło dziesięć lat, odkąd twórca Bioshocka i System Shock 2, Ken Levine, zaczął mówić o tworzeniu gier, które funkcjonowałyby jak narracyjne Lego, więc zrozumiałe jest, że wielu myślało, że projekt został anulowany, zanim Judas został ostatecznie zaprezentowany w 2022 roku. Ani pierwszy, ani drugi zwiastun nie dał nam wskazówki, co Levine miał na myśli, ale to właśnie sprawia, że ten nowy wywiad jest tak interesujący.

Geoff Keighley i Ryan McCaffrey z IGN mieli zaszczyt zagrać kilka godzin Judas i przeprowadzić wywiad z Levine'em, czego zdecydowanie zazdroszczę. Ponieważ gra brzmi niezwykle ambitnie i obiecująco. Wybory, których dokonasz, zmienią nie tylko ważne momenty fabularne, ale także pomniejsze, dialogi, szczegóły w świecie, twoje moce, to, co myślą o tobie roboty, jakie znajdziesz łupy i nie tylko. Wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu tej samej, dopracowanej i wciągającej rozgrywki opakowanej w fantastyczną historię, którą znamy z Bioshocka.

Wywiad jest wypełniony innymi szczegółami na temat tego, kim właściwie jest Judas, kilkoma zapowiedziami na temat elementów roguelike, trzech głównych sojuszników/antagonistów i nie tylko, więc warto go obejrzeć. Teraz chcę tylko daty premiery, ponieważ po obejrzeniu tej gry stała się jedną z moich najbardziej oczekiwanych gier.

Co myślisz? Czy to może być tak przełomowe jak Bioshock, System Shock i tym podobne?

Judas

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości