Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Karmine Corp nie jest jedną z wielu organizacji esportowych, które w tym roku mają naklejki w Rocket League, to prosty powód jest taki, że francuska drużyna zdecydowała się odrzucić ofertę Epic Games ' na ich uwzględnienie. Zostało to potwierdzone przez dyrektora generalnego Athura Perticoza w oświadczeniu dla X, w którym zauważa, że oferta "nie odzwierciedla naszego postrzegania wartości naszej marki".
Perticoz twierdzi, że każda organizacja otrzymuje teraz taką samą ofertę, która ma zostać dołączona do gry, co kosmetyki i naklejki, podczas gdy wcześniej opierała się ona na sprzedaży z procentem od zakupu.
Pomimo rozczarowującego 2024 roku na Rocket League scenie esportowej, Karmine Corp jest zdenerwowany, że oferta opiera się na sprzedaży w 2024 roku, co uważa za "nieodpowiednie, biorąc pod uwagę naszą historię z poprzednich lat".
Perticoz zauważa, że "nasze rozmowy z Epic były pełne szacunku (dziękujemy za poświęcony czas), ale bezowocne. Po prostu zdecydowaliśmy się nie przyjąć oferty, która była niższa od naszych oczekiwań (za kalkomanię wykonaną w 5 dni)."
Stwierdza on również, że "To decyzja biznesowa, która nie przekreśla zachęcających postępów poczynionych przez Blast i Epic w e-sporcie: produkcji wydarzeń, umów marketingowych dla klubów, ulepszonego harmonogramu, a nawet jakości trofeów.
"Uwielbiamy tę grę i wspieramy ją od kilku lat. KC zawsze było sprzymierzeńcem wydawcy i organizatorem, ale nie na wszystko możemy się zgodzić.
"Przykro mi, że wy (fani) jesteście karani naszą decyzją, ale mam nadzieję, że rozumiecie, że klub musi chronić swoje interesy. W tym roku nie będzie naklejek, ale zrekompensujemy to deszczem trofeów".