
Riot Games ogłosiło , że przedłużyło umowę z Kia, aby marka motoryzacyjna była głównym partnerem League of Legends EMEA Championship w sezonie 2023. To przedłużenie będzie oznaczać, że obie strony współpracowały ze sobą przez pięć lat z rzędu.
Dzięki temu rozszerzeniu Kia będzie nadal prezentować cotygodniową serię Mic Check, a także będzie zaangażowana w cały szereg prezentów w grze w ciągu roku. Co więcej, logo Kia będzie nadal widoczne na brandingu LEC i w grze podczas transmisji LEC.
"Jako liga nieustannie dążymy do innowacji i dostarczania naszym fanom jak najlepszych wrażeń" - powiedziała Eva Suarez, szefowa partnerstwa Esport EMEA. "Nasza współpraca z Kia, która dąży do innowacji we wszystkim, co robi, pozwoli nam podnieść naszą ofertę i zapewnić naszym fanom niesamowite doświadczenia przez cały sezon."
LEC oficjalnie rozpoczął się w ten weekend, kiedy rozpoczął się zimowy split sezonu 2023.