W Gamereactor uwielbiamy skanować niezależne prezentacje na różnych wydarzeniach w grze, aby spróbować odgadnąć, które z nich staną się nadchodzącymi ulubieńcami indie, ponieważ zawsze interesujące jest poznanie tych mniejszych projektów przez studentów lub kreatywnie niespokojnych twórców, aby następnie śledzić ich miejmy nadzieję udaną historię. A na Gamepolis na początku tego lata kilka ręcznie robionych projektów przykuło naszą uwagę i naszą uwagę: oba narysowane klatka po klatce, ale oparte na zupełnie innym założeniu.
"Opowiada historię o tej postaci, która być może sięgnęła dna", wyjaśnia główny programista Pablo Monteserín w poniższym filmie. "Nie oczekuje już wiele od życia, to dla niego trudny czas. Robi się tak źle, jak zapomina nakarmić swojego zwierzaka, Spooky'ego, który jest w rzeczywistości jego jedynym przyjacielem, więc Spooky mówi: "Jestem poza domem, to wystarczy", a Kiddo musi go znaleźć.
Pełny wywiad z udziałem głównej artystki Isry Páez dotyka uderzającego stylu sztuki bitone, zagadek i eksploracji, poczucia humoru i nie tylko. Kiddo, które jest "w połowie" jego rozwoju, szuka wydawcy i celuje przede wszystkim w PC.
"Chcemy stworzyć grę, która jest łatwa do grania, ale nieco trudniejsza do opanowania, aby zwykli fani, którzy lubią ten styl artystyczny, mogli przyjść i zagrać w grę i dobrze się bawić", mówi programista Joseph Sutcliffe Gamereactor poniżej, "ale bardziej doświadczeni gracze w gry walki mogą nadal grać w grę i opanować ją w miarę upływu czasu. Rozgrywka jest trochę podobna do Smash Bros., gdzie celujesz w kierunku i naciskasz przycisk".
Pełny wywiad dotyczy takich tematów, jak kolorowy styl kreskówki anime, przekształcenie FrostFire w konkurencyjną grę lub użycie kija walki. Obecnie ma cztery postacie, a twórcy celują w dziesięć, a Kickstarter pomaga im ukończyć grę w ciągu dwóch lat.
Na Gamepolis w Maladze zatrzymaliśmy się również przy stoiskach The Occultist i Welcome to Empyreum, oprócz rozmowy o Rainbow 6 z Ubisoftem.