Jedną z najbardziej poszukiwanych gier na Gamescomie w zeszłym miesiącu było Lies of P. Była to część stoiska Xbox po ogłoszeniu premiery Game Pass dzień wcześniej na ONL, ale nawet z przepustkami prasowymi podczas dnia tylko dla branży oznaczało to godziny kolejek do gry. Na szczęście dobrzy ludzie z Neowiz znaleźli Gamereactor dedykowany automat, w którym nie tylko mogliśmy grać i przechwytywać Lies of P, ale także przeprowadzać wywiady z jego dyrektorem w Rundzie 8 i zespołem Nough, Ji-Won Choi.
"Nigdy nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania i miłości, którą teraz otrzymujemy", przyznaje Ji-Won z ręką na sercu poprzez interpretację przedstawiciela Jiyoon Shin w poniższym filmie. "Jesteśmy więc oczywiście wzruszeni, ale jednocześnie czujemy się bardzo źle z ludźmi, którzy muszą czekać godzinami w kolejce i być może muszą wyjść bez gry, ale to również motywuje nas do lepszej gry".
Na temat emocji zapytaliśmy również reżysera o porównanie "Lies of P is like Bloodborne meets Pinocchio", którego wiele osób używa do zdefiniowania gry:
"Sam jestem wielkim fanem Bloodborne", koreański deweloper wyznaje o pracy FromSoftware. "Czuję się więc zaszczycony, że zostałem nazwany razem z nazwą Bloodborne z moją sztuką. Jestem więc bardzo zaszczycony".
Lies of P wyglądało na dość dopracowane z tego, co widzieliśmy i graliśmy, ale zespół w rundzie 8 wciąż ma przed sobą napiętą drogę do ukończenia:
"Naprawdę cierpimy bez snu, aby naprawdę przekazać to fanom", Ji-Won uśmiecha się o potencjalnym kryzysie, aby wykonać zadanie. "Doceniamy również całą miłość do Xbox Game Pass [Dzień] pierwszy [ogłoszenie]. Jesteśmy na etapie 70% [dotychczasowego rozwoju]. Tak więc w wersji demonstracyjnej możesz doświadczyć dwóch rozdziałów i będzie jeszcze siedem rozdziałów, które odkryjesz w pełnej wersji. Spodziewamy się, że nie minie lato 2023 roku, więc spodziewamy się pokazać go fanom przed latem.
Lies of P ukaże się następnie na PC, Xbox Series, Xbox One, PS5 i PS4.