Polski
Gamereactor
wiadomości
Baldur's Gate III

Larian Studios zrobiło tak wiele w Baldur's Gate III, że trudno jest wymyślić coś nowego

Biorąc pod uwagę, że tak wiele zostało zrobione przez lata w grach RPG, musi wydawać się prawie niemożliwe, aby nie nadepnąć na żaden palec.

HQ

Po sukcesie Baldur's Gate III wielu graczy RPG jest bardzo podekscytowanych, aby zobaczyć, nad czym Larian Studios pracuje dalej. Nawet jeśli nie jest to Baldur's Gate IV, studio nadal jest w tym momencie zaufaną ręką, a z dwoma kolejnymi grami RPG w drodze, jest na co czekać.

Według dyrektora ds. scenariusza Larian, Adama Smitha (dzięki, PCGamer), jest tylko jeden mały problem z nowymi grami i czasami wydaje się, że Larian zrobił już wiele rzeczy.

"Jednym z największych problemów, jakie teraz mamy, jest to, że za każdym razem, gdy o czymś mówimy, mówimy, że zrobiliśmy to w BG3." — spytał Smith. "Czy oni już widzieli ten wzór? Czy używali już tych czasowników w tej kolejności? Czy mieli już ten emocjonalny łuk? Dlatego nieustannie starasz się upewnić się, że otrzymują nowe doświadczenie, a nie tylko się powtarzasz i nie dajesz im treści dla samej treści".

Starsze gry Lariana były również dość spore, więc może się zdarzyć, że trochę gruntu będzie trzeba będzie ponownie stąpać, ale dobrze wiedzieć, że deweloper robi wszystko, co w jego mocy, aby dać graczom świeże wrażenia.

Baldur's Gate III

Powiązane teksty

Baldur's Gate III na PS5Score

Baldur's Gate III na PS5

RECENZJA. Przez Toni Turren

Pomimo faktu, że w Baldur's Gate 3 są małe błędy, wychodzi jako jedna z najlepszych premier w 2023 roku, choć są pewne wolne części w porównaniu do wersji na PC. Najważniejsze jest, aby zrozumieć, że ta gra jest turowa, więc znacznie różni się od wydania z 2004 roku.

Baldur's Gate 3Score

Baldur's Gate 3

RECENZJA. Przez Patrik Severin

Patrik spakował swój zestaw przetrwania, aby poradzić sobie z długim powrotem na Wybrzeże Mieczy i sprawdzić, czy trzecie Wrota Baldura mają sens zakończyć lato z...



Wczytywanie następnej zawartości