Polski
Gamereactor
wiadomości
Little Nightmares 2

Little Nightmares 2 "sprawia, że świat zewnętrzny wydaje się klaustrofobiczny"

W kontynuacji gry od Tarsier Studio zwiedzimy podwórze, jednak atmosfera i napięcie pozostaną takie same.

HQ

Little Nightmares 2 okazało się jedną z niespodzianek ujawnionych podczas Gamescomu. W trakcie wydarzenia spotkaliśmy się z projektantem narracji w grze, Dave'em Mervikiem, oraz producentem Lucasem Rousselem, aby porozmawiać nieco na temat nadchodzącej kontynuacji.

"Jednym z elementów, które naprawdę chcieliśmy rozwinąć w stosunku do pierwszej gry, jest ilość interakcji ze światem, aby naprawdę zachęcić graczy do większego zaangażowania i eksploracji" - powiedział Mervik.

"Chcemy również podkreślić historię dwojga dzieci, ponieważ odegra ona bardzo ważną rolę w grze. Ich relacje będą się zmieniać, ewoluować" - dodał Roussel. "Doświadczą wzlotów, upadków - myślę, że będzie to coś, co naprawdę zaangażuje graczy."

Nie wszystko jednak ulegnie zmianom, ponieważ mimo zmiany settingu, atmosfera gry wciąż pozostanie taka sama, jak zapewnia Mervik:

"Tym razem zwiedzimy podwórze, więc tak, oczywiście, niesie to ze sobą inne wyzwania i przeżycia. Myślę, że jednym z największych wyzwań dla nas jest sprawienie, aby na zewnątrz porzuć się tak klaustrofobicznie, jak to tylko możliwe. Byś znajdywał się na dworze, ale tak naprawdę nie zmienia to atmosfery i uciążliwego napięcia produkcji."

HQ
HQ
Little Nightmares 2

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości