Plotki zaczęły krążyć ponad rok temu, że Logitech opracował bezpośrednie koło napędowe plus nowe pedały pro, aby móc konkurować w szczególności z Fanatec, i okazało się to prawdą, ponieważ dzisiaj podczas Logitech Play w 2022 roku firma ogłosiła rozstawy osi Logitech G Pro Wheel i Pro Pedals.
Rozstaw kierownicy jest napędzany silnikiem z napędem bezpośrednim, podobnie jak najlepsze kierownice w świecie wyścigów sim i jest mocny 11 nm i według niektórych źródeł powinien mieć najniższe opóźnienie na rynku, gdy zostanie wydany w ciągu około tygodnia. Rozstaw kierownicy wraz z preclem będzie kosztował 849 funtów, a pedały 299 funtów.
Oprócz niskiego opóźnienia i momentu obrotowego 11 nm, Logitech G Pro Wheel oferuje diody RPM, które są najwyraźniej w pełni programowalne, koło z magnetycznymi łopatkami + sprzęgła oraz mały wyświetlacz, dzięki czemu jako gracz możesz wprowadzać zmiany w ustawieniach bez wychodzenia z gry.
Pedały Pro obejmują oczywiście hamulce loadcell i czujniki Halla, co jest dziś standardem branżowym wśród poważniejszych pedałów na rynku. Pedały można przesuwać poziomo, w przeciwieństwie do innych, bardziej nieprzemyślanych modeli dostępnych na rynku, a hamulec i przepustnica mierzą nacisk stopy, a nie odległość, co jest również preferowane.
Oczywiście będziemy montować Pro Wheel i Pro Pedals w naszej platformie wyścigowej tutaj w Gamereactor w celu dokładnego przetestowania w nadchodzących tygodniach.