Jeśli grałeś w jedną z ostatnich pięciu iteracji gier piłkarskich EA i zastanawiałeś się, gdzie się podział jeden z największych klubów piłkarskich na świecie (Manchester United ), to zamiast tego była to seria eFootball (a wcześniej PES) firmy Konami.
Red Devils współpracują z Konami od 2019 roku, widząc, jak ich branding, gracze, Old Trafford i nie tylko są używane wyłącznie w ofercie piłkarskiej japońskiej firmy. To również nie zmieni się w najbliższym czasie, ponieważ teraz Konami i United odnowiły swoją współpracę na nieokreślony czas.
Wiemy natomiast, że po raz kolejny odnosi się to do zachowania "wielu praw komercyjnych, w tym dostępu do graczy, możliwości medialnych oraz wykorzystania oficjalnej marki klubu, obrazów i rekreacji w serii eFootball".
W ramach odnowienia fani eFootball mogą zalogować się do gry już dziś, aby otrzymać darmową kartę Highlight: Bruno Fernandes o wartości 94, mieć szansę na wygranie trzech innych United kart zawodników i wziąć udział w United Challenge Event w nadziei na wygranie karty Epic: Paul Scholes.