Polski
Gamereactor
wiadomości
Mandragora

Mandragora ma do dziesięciu aktywnych zdolności i godny dusz zestaw ruchów

Primal Game Studios rozsadza nasze umysły całą zawartością swojej "metroidvanii" podczas wywiadu, który przeprowadziliśmy z nimi na Gamescomie.

Gatunek RPG akcji i metroidvania (a raczej fuzja tych dwóch) niewątpliwie wyprodukował jedne z najciekawszych i najlepiej wykonanych tytułów w ostatnich latach. Metroid Dread, seria Ori, Hollow Knight, Tails of Iron czy Death to tylko kilka przykładów sukcesu i to właśnie te dwie cechy znajdziemy również w Mandragora, przyszłym wkładzie węgierskiego studia Primal Game. Mieliśmy przyjemność porozmawiać z nimi przez chwilę o grze podczas ostatniego Gamescomu w Kolonii, gdzie zostawili nam kilka bardzo interesujących szczegółów, które odzwierciedlają głębię i osobowość, jaką chcą nadać Mandragorze. Sprawdź cały wywiad poniżej.

HQ

Jak widać na filmie, gra wygląda spektakularnie pod względem artystycznym, ale poza tym musi istnieć wystarczająco solidna podstawa rozgrywki, aby gra była przyjemna i wymagająca, i wygląda na to, że będziemy mieli tego mnóstwo w Mandragorze, jak mówi nam kierownik projektu gry Gabor Szabo, ponieważ będziemy mieli do 10 aktywnych umiejętności w grze i bardzo kompletny zestaw ruchów bojowych .

"Będziesz miał dużo ruchów, mam na myśli ruchy bojowe. Będziesz w stanie chodzić, będziesz mógł biegać, będziesz w stanie toczyć się, bronić, kontratakować i parować, bronić, skakać (a także podwójne skoki), szarżowane ataki i uderzenia obszarowe. Zasadniczo jest to wiele ruchów i animacji. Będziesz także mógł rzucać zaklęcia, wydając manę i wykonując kombinacje. Będziesz więc miał do dyspozycji całkiem sporą ilość zasobów. Nawet jeśli masz tylko jedną na początku, możesz zbudować do ośmiu lub nawet dziesięciu aktywnych umiejętności do nauki. "

MandragoraMandragoraMandragora

Przy takim arsenale wydaje się, że walka i przebieg przygody wskazują, że ukończenie gry będzie nie lada wyczynem, ale w rzeczywistości jej progresja jest również oddzielona od reszty, zawierająca różne sposoby rozwoju, z systemem klas oraz wytwarzaniem narzędzi i broni.

"Istnieje wiele sposobów na przejście przez tę historię. Pierwszym z nich jest nauczenie się podstawowych elementów sterujących, na prostym poziomie, z prostymi wrogami, aby przyzwyczaić się do sterowania. Pokonaj pierwszego bossa, naucz się umiejętności, a stamtąd naucz się tworzyć materiały i spotykać pierwszych NPC. Możemy wynająć kowala lub FaeLorda, a następnie wykorzystać uzyskane materiały do wykonania mieczy lub nowego sprzętu. Stopniowo, w miarę postępów w sterowaniu, możemy wydawać punkty na ulepszanie atrybutów.

Wciąż jest wiele tajemnic do odkrycia na temat Mandragory, ale spodziewaj się więcej szczegółów na temat potwierdzonej daty premiery i platform, innych niż PC, od Primal Game Studio już wkrótce. W tej chwili studio finansuje grę za pośrednictwem Kickstarter, a Ty możesz uzyskać do niej dostęp i wnieść swój wkład, jeśli chcesz tutaj.

Mandragora

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości