Polski
Gamereactor
wiadomości
Assassin's Creed Shadows

Mapa Assassin's Creed Shadows ' jest mniej więcej tej samej wielkości co Mirage

Nie spodziewaj się więc, że będzie to tak rozległa gra RPG, jak Odyssey.

HQ

Wygląda na to, że Assassin's Creed w przyszłości pozostanie przy mniejszych, bardziej napakowanych mapach, ponieważ Assassin's Creed Shadows podąża za nowym wzorcem ustalonym przez Mirage, skupiając się na mniejszej mapie z większą ilością do zrobienia.

Tak przynajmniej powiedział nam reżyser gry Charles Benoit w wywiadzie po prezentacji Ubisoft Forward. "Powiedziałbym, że jest na mapie Mirage" — spytał Benoit. "Duża różnica w stosunku do tego, co robiliśmy w przeszłości, to proporcje skali świata, aby upewnić się, że kiedy byliśmy w Japonii i wróciliśmy do Quebecu, pomyśleliśmy: OK, góry są naprawdę strome. Zamki są takie duże. Jeśli naprawdę chcemy to poczuć, musimy zmienić proporcje skali, aby mieć większy ślad we wszystkich tych miejscach".

"Zawsze czułem się tak, jakbyś był gigantyczny. Żeby w pewnym sensie uczynić go bardziej wiarygodnym. To jedna z największych różnic w porównaniu z tym, co robiliśmy w przeszłości" – kontynuował.

Kłóci się to nieco z tym, co słyszeliśmy w wywiadzie dla VGC, w którym zastępca reżysera gry powiedział, że mapa będzie mniej więcej wielkości Assassin's Creed Origins. Przekonamy się o tym sami, gdy gra zadebiutuje 15 listopada.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości