Polski
Gamereactor
wiadomości
DEATHSPRINT 66

Mapa drogowa DEATHSPRINT 66 przedstawia pracowitą zimę

Pierwsza duża aktualizacja pojawi się w przyszłym tygodniu, a po niej pojawią się dwie kolejne przed końcem roku, a następnie kolejna w grudniu.

HQ

Jeśli cieszysz się grą DEATHSPRINT 66 od czasu jej niedawnego pojawienia się i zastanawiasz się, w jaki sposób gra zostanie ulepszona i jeszcze bardziej rozbudowana, teraz mamy na to odpowiedź. W nowej mapie drogowej deweloper Sumo Newcastle ujawnił, że tytuł zostanie wzmocniony trzema aktualizacjami przed końcem roku, a następnie kolejną w styczniu.

Zgodnie z tym, co będą zawierać te aktualizacje, pierwsza, która pojawi się 11 listopada, przyniesie tryb offline i rozszerzoną listę odtwarzania PvP, która zawiera Holonet, Encryption, Firewall, Connection i Upload. Pojawią się również różne usunięte błędy i ulepszenia wydajności zgodnie z tą aktualizacją.

Kolejna aktualizacja również pojawi się w listopadzie, ale w niezapowiedzianym terminie. Spowoduje to dodanie zestawu skórek o tematyce Prestige Mode i Prestige. Pojawią się również trzy nowe utwory, którymi będzie można się cieszyć; Vertigo, Blackout i Smog oraz typowe ulepszenia wydajności i poprawki błędów.

Następna w kolejce będzie aktualizacja w grudniu, która obiecuje playlistę wydarzeń, w której dostępne będą nagrody i zawartość. Zostaną tu również dodane trzy nowe utwory, a są to; Virus, Hard-Drive i Sakura. Oczywiście wszystko to jest dodatkiem do regularnych poprawek błędów i ulepszeń wydajności.

Patrząc na styczniową aktualizację, wprowadzi ona nową umiejętność, nowe pułapki, nowe elementy kosmetyczne, zmiażdży błędy i ponownie poprawi wydajność, a także zadebiutują trzy dodatkowe utwory; Scorched, Caldera i Meltdown.

Pełną mapę drogową DEATHSPRINT 66 można zobaczyć poniżej.

DEATHSPRINT 66

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości