Wczoraj wieczorem gruchnęła zadziwiająca wiadomość, ponieważ okazało się, że dyrektor gry Marvel Rivals i cały zespół zostali zwolnieni. Szybko jednak okazało się, że tak nie jest.
Zamiast tego zwolniono studio wsparcia z siedzibą w Seattle (za pośrednictwem Marvel Rivals Intel). Nie podano prawie żadnego kontekstu dla tej decyzji i wydaje się ona podwójnie zaskakująca, biorąc pod uwagę sukces, jaki Marvel Rivals odnosił od czasu jego wydania.
Stephen Totilo z GameFile otrzymał odpowiedź od przedstawiciela Netease, mówiąc, że była to "trudna decyzja" podjęta w celu optymalizacji ogólnej wydajności gry, co w rzeczywistości nie mówi nam zbyt wiele o tym, co nie działało w Seattle.
Mamy nadzieję, że zespół wsparcia stanie na nogi, ale po raz kolejny informujemy o zwolnieniach w tej branży. Nawet jeśli pracujesz nad niesamowicie udaną grą, najwyraźniej nawet to nie gwarantuje ci bezpieczeństwa pracy nawet przez kilka najbliższych miesięcy.