Polski
Gamereactor
wiadomości
Mass Effect 4

Mass Effect 4 powstaje na silniku Unreal Engine

HQ

Oryginalna trylogia Mass Effect była rozwijana na silniku Unreal Engine 3, ale kiedy nadszedł czas na Mass Effect: Andromeda, Bioware niesławnie zmienił ją na własny silnik DICE Frostbite 3. Wymagało to wielu przeróbek zasobów i przyczyniło się do powstania bardzo kłopotliwej premiery gry.

Teraz wygląda na to, że Bioware zdecydowało się ponownie zmienić silnik dla Mass Effect 4 i po raz kolejny korzysta z silnika Unreal Engine (który był również używany w Mass Effect: Legendary Edition na początku tego roku), być może nawet w najnowszej wersji o numerze 5. Źródłem jest producent Brenon Holmes, który napisał na Twitterze w weekend:

„Bioware zatrudnia utalentowanych programistów z doświadczeniem w UE4/5! Przyjdź, dołącz do naszego zespołu i pracuj z nami nad następną grą Mass Effect!"

Na początku tego miesiąca przedsmakowaliśmy możliwości Unreal Engine 5 w darmowym demo The Matrix Awakens, które zostało uruchomione na Playstation 5 i Xbox Series S/X. Miejmy nadzieję, że to przedsmak tego, co nadejdzie, gdy tylko saga Mass Effect zostanie kontynuowana.

Mass Effect 4

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości