Polski
Gamereactor
wiadomości
Metroid Prime 4

Metroid Prime 4 przyprawiony szczyptą Halo dzięki nowemu projektantowi postaci

Kyle Hefley dołączył do studia w Teksasie jako główny projektant postaci.

HQ

2022-2023 najwcześniej, prawda? Nikt nie uwierzyłby, że Metroid Prime 4 może ujrzeć światło dzienne w ciągu najbliższych kilku lat, biorąc pod uwagę, że rozwój gry został przekazany Retro Studios i skasowany w tym roku, by deweloperzy mogli rozpocząć prace od nowa. Etap produkcji pozostawał we wczesnych fazach przez wiele miesięcy, ponieważ firma z Austin rekrutowała talenty branży od wiosny, a aż do targów E3 wciąż szukała dyrektora artystycznego. Teraz wiadomo, że do projektu dołączył Kyle Hefley jako główny projektant postaci.

Artysta pracował zarówno nad Halo 4, jak i Halo 5, i był odpowiedzialny za ostateczny projekt Spartan. Jeśli w poprzednich odsłonach Metroida znalazły się już smaczki związane z Halo i vice versa, to ten crossover talentów po prostu jeszcze bardziej je wzmocni - a wiemy, że niektórzy czytelnicy Gamereactora daliby się pokroić za pełnoprawny crossover obu marek.

Informacja została pierwotnie ogłoszona przez portal VGC, który przypomina o pracy Hefleya nad Call of Duty czy Sleeping Dogs, zanim deweloper dołączył do 343 Industries na dziewięć lat.

Metroid Prime 4

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości