Dansk
Svenska
Norsk
Suomi
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Obserwuj nas
Microsoft reklamuje proponowaną fuzję z Activision Blizzard - prawdopodobnie w nadziei na zatwierdzenie jej przez brytyjski Competition and Markets Authority (CMA) - i tym razem zajęli się London Underground.
Przejęcie za 69 miliardów dolarów było wcześniej krytykowane przez CMA z powodu obaw, że zmniejszy to konkurencję, ale organ dokonał zwrotu w ruchu opisanym przez Sony jako "zaskakujący, bezprecedensowy i irracjonalny".
Podobnie jak wcześniejsze reklamy w brytyjskich gazetach, plakaty wzdłuż Tube promują zobowiązanie Microsoftu do udostępnienia Call of Duty 150 milionom nowych graczy (głównie za pośrednictwem Nintendo Switch).
CMA wyda ostateczną decyzję w sprawie przejęcia do 26 kwietnia.