Polski
Gamereactor
wiadomości

Microsoft promuje swoją fuzję z Activision Blizzard, tym razem w londyńskim metrze

Tube jest najnowszym celem.

HQ

Microsoft reklamuje proponowaną fuzję z Activision Blizzard - prawdopodobnie w nadziei na zatwierdzenie jej przez brytyjski Competition and Markets Authority (CMA) - i tym razem zajęli się London Underground.

Przejęcie za 69 miliardów dolarów było wcześniej krytykowane przez CMA z powodu obaw, że zmniejszy to konkurencję, ale organ dokonał zwrotu w ruchu opisanym przez Sony jako "zaskakujący, bezprecedensowy i irracjonalny".

Podobnie jak wcześniejsze reklamy w brytyjskich gazetach, plakaty wzdłuż Tube promują zobowiązanie Microsoftu do udostępnienia Call of Duty 150 milionom nowych graczy (głównie za pośrednictwem Nintendo Switch).

CMA wyda ostateczną decyzję w sprawie przejęcia do 26 kwietnia.

Microsoft promuje swoją fuzję z Activision Blizzard, tym razem w londyńskim metrze


Wczytywanie następnej zawartości