Polski
Gamereactor
wiadomości

Microsoft reklamuje swoją fuzję Activision Blizzard w brytyjskich gazetach

W celu skłonienia CMA do zatwierdzenia transakcji o wartości 69 miliardów dolarów.

HQ

Microsoft wyświetla reklamy całostronicowe w Financial Times i Daily Mail w celu promowania fuzji z Activision Blizzard, która wciąż jest zatwierdzana przez brytyjską Competition and Markets Authority (CMA).

Reklamy, które można zobaczyć poniżej według The Verge's Toma Warrena, twierdzą, że kontrowersyjna umowa umożliwiłaby Xbox wprowadzenie serii Call of Duty do 150 milionów graczy, wprowadzając ją na platformy takie jak Nintendo Switch i GeForce Now.

Sony było żarliwie przeciwne umowie, rzekomo odmawiając 10-letniego kontraktu i opcji umieszczania Call of Duty tytułów na PlayStation Plus od pierwszego dnia.

CMA powiedział, że umowa może "skutkować wyższymi cenami, mniejszym wyborem lub mniejszą innowacyjnością" w branży gier i rozważa całkowite zablokowanie transakcji lub zmuszenie Microsoftu do częściowego zbycia niektórych IP z przejęcia.

Chociaż są otwarci na rozwiązanie behawioralne, Sony powiedziało, że istnieją "niezliczone sposoby, w jakie Microsoft może wstrzymać lub pogorszyć dostęp, co byłoby niezwykle trudne do monitorowania i nadzorowania".

Microsoft poszukuje rozwiązania behawioralnego jako pierwszego wyboru i zaoferował zapłatę za stronę trzecią, aby upewnić się, że spełnia wszelkie wymagania potencjalnej transakcji.

Microsoft reklamuje swoją fuzję Activision Blizzard w brytyjskich gazetach

Dzięki, VGC.



Wczytywanie następnej zawartości