Polski
Gamereactor
wiadomości
MindsEye

MindsEye twórca dzieli się "złamanym sercem" na temat problemów z premierą, obiecuje trzy aktualizacje do końca czerwca

Build a Rocket Boy powiedział, że jest "załamany, że nie każdy gracz był w stanie doświadczyć gry tak, jak zamierzaliśmy".

HQ

Sytuacja wokół MindsEye jest co najmniej osobliwa. Na kilka tygodni przed premierą jeden z czołowych dyrektorów dewelopera wyszedł i stwierdził, że za wszelką negatywną prasę płaci się, a wszystko to przed premierą stało się jasne, że deweloper również nie udostępnia kopii recenzenckich, kończąc proces rozwoju, w którym nikt nie był w stanie faktycznie zapoznać się z grą i publicznie podzielić się swoimi przemyśleniami. Nie stanowiłoby to wielkiego problemu, gdyby gra była w formie bojowej, jednak tak naprawdę nie było.

Po jej nadejściu 10 czerwca od razu stało się jasne, że w grze jest wiele bardzo nie tak, z mnóstwem zgłoszonych błędów i problemów, do tego stopnia, że PlayStation zaczęło nawet oferować zwrot pieniędzy za grę. Wrażenia były zazwyczaj nierówne, a niektórzy ludzie zauważyli, że są fascynujące i zapadające w pamięć elementy, ale po prostu, że problemem jest wydajność techniczna. W każdym razie Build a Rocket Boy również nie jest zadowolony z tej sytuacji.

W oświadczeniu na Reddicie deweloper powiedział, że jest "załamany, że nie każdy gracz był w stanie doświadczyć gry tak, jak zamierzaliśmy", po czym poszedł o krok dalej i powiedział: "naszym priorytetem jest optymalizacja wydajności i stabilności, aby każdy gracz, na każdym urządzeniu, mógł cieszyć się równie wysokiej jakości doświadczeniem".

Deweloper twierdzi, że większość problemów związanych z grą "była spowodowana wyciekiem pamięci" i że dotknęło to "około 1 na 10 naszych graczy", Wkrótce pojawi się poprawka, która to rozwiąże, ale jeśli chodzi o inne problemy, obiecuje się kilka innych łatek do końca czerwca.

Jeśli chodzi o to, czego możecie się spodziewać po trzech aktualizacjach, powiedziano nam, że:

Piątek, 13-15 czerwca - Poprawka #1 - PC i konsole
Czego gracze mogą się spodziewać:


  • Początkowe ulepszenia wydajności procesora i karty graficznej wraz z optymalizacjami pamięci

  • Zmniejszono poziom trudności minigry CPR.

  • Nowe ustawienie umożliwiające wyłączanie lub dostosowywanie głębi ostrości

  • Naprawiono brakujące elementy sterujące w minigrach MineHunter i Run Dungeon.

  • Wyskakujące ostrzeżenia dla komputerów z wyłączoną akceleracją sprzętową GPU oraz dla komputerów z procesorami podatnymi na awarie

Poprawka #2 - tydzień od 16 czerwca - PC i konsole
Czego gracze mogą się spodziewać:


  • Ciągłe zwiększanie wydajności i stabilności

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że koła buggy nie obracały się wizualnie podczas jazdy

  • Naprawiono obszar w produkcji samochodów, w którym gracze mogli przedostać się przez świat gry.

Do końca czerwca - Aktualizacja 3 - PC i konsole
Czego gracze mogą się spodziewać:


  • Ciągłe ulepszenia wydajności i stabilności

  • Zbalansowano poziom trudności "Trudny"

  • Poprawki animacji

  • Ulepszenia sztucznej inteligencji

W przeciwnym razie deweloper zauważa, że jest "w pełni zaangażowany w zapewnienie wszystkim naszym graczom wspaniałych wrażeń i będziemy nadal zapewniać częste i przejrzyste aktualizacje".

MindsEye

Powiązane teksty

MindsEye Score

MindsEye

RECENZJA. Przez Petter Hegevall

Pierwsza gra taty GTA, Leslie Benzie, z jego własnego studia, to pełen błędów bałagan, który nigdy nie powinien był zostać wydany w tym stanie...

MindsEye oceny sięgnęły dna

MindsEye oceny sięgnęły dna

WIADOMOŚĆ. Przez Marcus Persson

Z wynikiem na Metacritic wynoszącym zaledwie 43 i mniej niż 400 aktywnymi graczami na Steam, MindsEye zapowiada się na przestrogę o tym, co się dzieje, gdy ambicja przeważa nad polerowaniem.



Wczytywanie następnej zawartości