Polski
Gamereactor
wiadomości
Minecraft Dungeons

Minecraft Dungeon będzie "esencją tradycyjnego Minecrafta"

Główny producent, David Nisshagen, w jaki sposób udało się przemienić Minicrafta w dungeon crawlera połączone z action erpegiem.

HQ

Minecvraft Dungeon został zapowiedziany już w zeszłym roku, jednak dopiero podczas czerwcowej konferencji Microsoftu na E3 poznaliśmy dokładną datę premiery. Na Gamescomie mieliśmy okazję porozmawiać z głównym producentem, Davidem Nisshagenem, który przybliżył nam nieco koncept samej gry.

"Bardzo staraliśmy się stworzyć grę wyglądającą jak Minecraft, ale która by nim nie była. Chcieliśmy zrobić coś innego" wyjaśnia. "Tak jak zauważyłeś, to bardzo trudne dodać coś do największej gry na świecie i zrobić to w taki sposób by spodobało się to graczom i jednocześnie pasowało do stylu i założeń pierwowzoru. Dlatego postawiliśmy na walkę i akcję."

"Przenieśliśmy esencję z Minecrafta, którego wszyscy znają, do dungeon crawlera połączonego z grą action RPG/hack-and-slash - to trudne, ale wierzę, że robimy to jak należy."

W dalszej części wywiadu Niosshagen opowiada o pracach nad samą grą, a także zdradza szczegóły dotyczące jej przyszłości czy filozofii, jak się za nią kryje.

HQ
HQ
Minecraft Dungeons

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości