Monster Hunter: Wilds wygląda na absolutnie wspaniałą grę wizualnie, co oczywiście sprawia, że ludzie z komputerami z niższej półki pocą się, gdy widzą grafikę w tej nadchodzącej grze RPG. Capcom ma jednak nadzieję, że wydajność gry będzie tak płynna, jak to tylko możliwe.
Jak ujawniono w niemieckich mediach społecznościowych gry, które pokazują tryb priorytetowej wydajności na PS5, istnieją plany, aby pomóc twojemu starzejącemu się komputerowi. Capcom ma nadzieję, że uda mu się obniżyć wymagania GPU dla gry, która obecnie potrzebuje RTX 2070, 4060 lub Radeon RX 6700XT do zalecanych ustawień.
W wersji beta gry gracze na PC mieli problemy z wydajnością, nawet gdy uruchamiali grę na bardziej kompetentnym sprzęcie. Do premiery pozostał nieco ponad miesiąc, więc będziemy musieli zobaczyć, jak bardzo Capcom może poprawić wydajność w tak krótkim czasie.