Polski
Gamereactor
wiadomości
Monster Hunter: Wilds
Featured: Gamescom 2024 Coverage

Monster Hunter: Wilds jest pozornie zablokowany do 30 klatek na sekundę na konsolach na Gamescom

Capcom nie skomentował jeszcze sprawy.

HQ

Monster Hunter: Wilds pozostaje jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów, które pojawią się w 2025 roku, a Capcom najwyraźniej przybił do tej pory każdą prezentację, a fani domagają się więcej materiałów z rozgrywki. W tej chwili gra ma grywalne demo na salonie Gamescom, ale chociaż gra robi wrażenie, ograniczenie techniczne wywołuje dyskusję w Internecie.

Osoba na X o pseudonimie "Canta Per Me" rzekomo wypróbowała praktyczne demo dostępne na wystawie na targach w Kolonii i twierdzi, że nie tylko wydaje się, że działa w stabilnych 30 klatkach na sekundę, ale nie ma sposobu, aby poprawić liczbę klatek na sekundę w ustawieniach w trybie wydajności. lub tym podobne.

Oczywiście gra trafi na półki sklepowe dopiero w 2025 roku, więc przed tą premierą jest dużo miejsca na optymalizację, co może prowadzić do poprawy liczby klatek na sekundę.

Mimo to wywołało to niepokój wśród fanów, którzy cenią sobie płynność polowania na potwory w 60 klatkach na sekundę. Capcom nie skomentował jeszcze sprawy.

HQ
Monster Hunter: Wilds

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości