Monster Hunter World: Iceborne zapewni większy poziom wyzwania
Nadchodzą zmiany.
Gracze Monster Hunter: World będą mogli doświadczyć nowej zawartości już 6 września wraz z premierą wielkiego rozszerzenia Iceborne. Dyrektor wykonawczy i artystyczny Kaname Fujioka w rozmowie z Game Informerem przyznał, że DLC znacznie podniesie poziom wyzwania.
"Wzięliśmy sobie do serca opinię graczy, którzy pragnęli wyższego poziomu trudności i większych wyzwań, i tak też się stanie" - powiedział.
"To nie tak, że nowi gracze zagrają w Iceborne i nagle zderzą się z tak trudnym wyzwaniem, jakiego nie oczekiwali. Jednym z najistotniejszych aspektów były dla nas opcje, by gra dostosowywała się do odbiorców. Rozszerzenie zaoferuje większą liczbę trudnych wyzwań, jednocześnie powoli zapoznając graczy z poziomem trudności, co ułatwi im odnalezienie się."
"Myślę, że dla graczy, którzy wskoczą do Iceborne od razu po zakończeniu podstawowej historii World, będzie to trochę trudniejsze" - kontynuuje. "Jeśli natomiast gracze zagłębiali się w zawartość Monster Hunter: World i dotychczasowych aktualizacji, ten poziom trudności będzie dla nich bardziej naturalny."
Z tego samego wywiadu dowiadujemy się również, że rozszerzenie wprowadzi wiele funkcji ułatwiających zabawę, takich jak ulepszone śledzenie zwierząt, dzięki czemu nie będziemy musieli cały czas wpatrywać się w ziemię, a także specjalny pazur do zabijania specyficznych potworów. Nowy poziom trudności dla dwóch graczy uruchomi się automatycznie podczas grania z przyjacielem, zwiększając wyzwanie i powracając do standardowego poziomu, jeśli nasz kompan odejdzie z rozgrywki.






