Meta zaprezentowała dziś po południu Meta Quest 3S, ulepszoną wersję hełmu do wirtualnej rzeczywistości, a główny inżynier Polyarc, Brendan Walker, jest już w posiadaniu nowego sprzętu. Zaprezentował również bezpłatną aktualizację dla Moss i Moss II w Meta Quest 3 i Meta Quest 3S. Tytuły Little Mouse Quill nie były dotykane od czasu Quest 1 (Oculus Quest), ale teraz będą mogły renderować się do 150% wyżej niż oryginalna rozdzielczość.
"To ekscytujące, że możemy opracowywać pierwszą aktualizację Moss w Meta Quest od czasu jej premiery" – mówi Josh Stiksma, dyrektor ds. projektowania w Polyarc.
"Chociaż wierzymy, że Moss nadal wyznacza graficzną poprzeczkę dla urządzeń VR dzięki pracy, jaką zespół wykonał podczas tworzenia, nowe technologie sprzętowe pozwalają nam pogłębić poczucie zanurzenia gracza i pójść jeszcze dalej. To wizualna przeróbka, która poprawia jakość wody, animuje strony książek i kładzie dodatkowy nacisk na wysokiej jakości efekty i interakcje z książkami".
Woda i niektóre kolory również zostały poprawione, próbując dogonić wersję na PC. Dodano również opcję, aby pominąć cały system walki i zamienić obie gry w spokojne i spokojne doświadczenie.
"Zawsze wyobrażaliśmy sobie, że nasi gracze i Moss będą mieli przyjemność z odkrywania i zachwycania się naszym bogatym światem, w którym nawiązują emocjonalne więzi z naszymi postaciami" – mówi Stiksma.
"Ponieważ witamy w VR nowych graczy, którzy mogą nie być zainteresowani walką z wrogami lub stresem, jaki może im to przysporzyć, opracowaliśmy sposób, aby mogli to pominąć, jeśli tak wolą. Nie mogliśmy też liczyć na lepszą początkową reakcję niż ta, którą otrzymaliśmy podczas wewnętrznych testów".