Polski
Gamereactor
wiadomości
Asgard's Wrath

"Może Loki nie jest taki zły" w Asgard's Wrath

Dyrektor kreatywny Ashard's Wrath, Mat Kraemer, opowiada o odejściu gry od kanonu mitologii nordyckiej.

Gry VR z miesiąca na miesiąc stają się coraz bardziej popularne i zaawansowane. Podczas E3 mieliśmy okazję zapoznać się z nowym projektem studia Sanzaru Games pod tytułem Asgard's Wrath. W produkcji inspirowanej nordycką mitologią połączymy siły z Lokim, bogiem oszustwa. Wyjątkowym aspektem gry jest to, że poznamy historię zarówno z perspektywy wszechmocnego i nieśmiertelnego bóstwa, jak i zwykłego człowieka poszukującego pomocy siły wyższej, dzięki czemu rozgrywka będzie odbywać się zarówno w widoku FPP, jak i top-down.

Podczas rozmowy z Matem Kraemerem, dyrektorem kreatywnym w Sanzaru Games, dowiedzieliśmy się, że tytuł nie jest ściśle związany z mitologią nordycką. "Kochamy świat mitologii nordyckiej. Nie chcemy po prostu czerpać z niego inspiracji" - powiedział. "Ludzie znają te opowieści, czytali je dziesiątki razy, znają już te postacie, więc przedstawimy je w naszym świecie nieco inaczej, może w grze Loki wcale nie jest taki zły. To właśnie takie elementy ekscytują graczy i wywołują niespodziewane reakcje."

Gra zaoferuje czterdzieści godzin kampanii fabularnej w Midgardzie i zadebiutuje tej jesieni na Oculusie.

HQ
Asgard's Wrath

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości