Polski
Gamereactor
wiadomości
MultiVersus

Możesz teraz ćwiczyć ze znakami, których nie posiadasz, w MultiVersus

Pierwsza duża łatka została wydana.

HQ

Jak wskazywaliśmy w naszej recenzji MultiVersus, niedociągnięciem było to, że Player First Games zdecydowało się usunąć opcję wypróbowania wszystkich wojowników w trybie treningowym gry (coś, co było możliwe w zeszłorocznej becie). Sprawdzenie, jak postacie czują się podczas zabawy, jest zarówno pomocne, aby wiedzieć, czy warto w nie inwestować, jak i stanowi dobrą okazję do dowiedzenia się, jak radzą sobie wszyscy wojownicy, dzięki czemu będziesz lepiej przygotowany, gdy ich spotkasz.

I na szczęście programiści teraz doszli do tego samego wniosku i postanowili coś z tym zrobić. W pierwszym dużym patchu do gry dodano możliwość trenowania postaciami, których nie posiadasz. Ponadto po raz kolejny zdobywasz PD po prostu grając i nie musisz już angażować się w codzienne wyzwania.

Jako wisienkę na torcie otrzymaliśmy różne poprawki błędów i optymalizacje, a także kilka postaci zostało przebudowanych. Bananowy Strażnik jest teraz trochę mniej trudny do walki (chociaż domyślamy się, że potrzeba więcej osłabień), podczas gdy Stripe i Taz zostali ulepsi.

Sprawdź wszystkie nowe funkcje w aktualizacji tutaj i nie zapomnij przeczytać naszej recenzji.

MultiVersus

Powiązane teksty

MultiVersus Score

MultiVersus

RECENZJA. Przez Jonas Mäki

Po rocznej nieobecności od czasu usunięcia uznanej bety, MultiVersus powraca i sprawdziliśmy, czy teraz wydaje się, że jest to kompletna gra...



Wczytywanie następnej zawartości