Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor Polska
wiadomości
Mutazione

Mutazione "jest jak grywalna opera mydlana"

Dyrektor kreatywny Nils Deneken opowiada o grze.

Die Gute Fabrik początkiem roku zapowiedziało grę Mutazione na PC i PS4, a podczas Game Developer Conference (GDC) mieliśmy okazję porozmawiać z dyrektorem kreatywnym, Nilsem Denekenem, aby dowiedzieć się więcej o projekcie.

"To w zasadzie grywalna opera mydlana" - powiedział. "Wcielasz się w 17-letnią dziewczynę, która odwiedza swojego umierającego dziadka i musi dowiedzieć się, jak mu pomóc, jak go uleczyć."

"Najważniejsza jest obsada. Przykładowo, również Twin Peaks ma tę stronę, która skupia się na postaciach, ich osobistych historiach i romansach... To tak samo ważne, jak główna przygoda. Poza głównym scenariuszem musisz zatem odkrywać również historie bohaterów. Ci mają własne życie osobiste, własne problemy, konflikty i tak dalej. Uznałem to za bardzo ekscytujące, dowiadywać się o postaciach innych od protagonistki, być częścią ich życia, niekoniecznie być jedynym, najważniejszym centrum uwagi."

Aby dowiedzieć się więcej o mechanikach gry i ogrodach muzycznych, z którymi będziemy wchodzić w interakcję, by pomóc swojemu dziadkowi, zapoznajcie się z pełnym wywiadem, który jest dostępny do obejrzenia poniżej.

Skip
Mutazione