Polski
Gamereactor
wiadomości
My Friend Pedro

My Friend Pedro osiągnęło sprzedaż 250,000 egzemplarzy w tygodniu premierowym

Aby podkreślić imponujący sukces, deweloper opublikował film "Behind The Schemes" wyjaśniający, jak powstała gra.

HQ

W zeszłym miesiącu Dead Toast Entertainment i Devolver Digital wypuścili na światło dzienne My Friend Pedro, aby zaoferować graczom masę akcji w zwolnionym tempie z epickimi akrobacjami i mówiącym bananem (gra jest tak szalona, jak jej opis - zresztą, sprawdźcie sami naszą recenzję) i zdaje się, że taka koncepcja przełożyła się na dobrą sprzedaż gry.

Devolver Digital ujawnił na Twitterze, że w pierwszym tygodniu po premierze gra sprzedała się w liczbie 250,00 egzemplarzy. Twórcy udostępnili również film "Behind The Schemes", w którym deweloper Victor Agren opowiada o produkcji.

Daliście Pedro szansę?

HQ
HQ
My Friend Pedro

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości