Polski
Gamereactor
wiadomości
The Last of Us: Part II Remastered

Neil Druckmann z Naughty Dog wychwala sztuczną inteligencję

Chce również na nowo zdefiniować gry w kolejnym projekcie studia.

HQ

Wiele oczu zwróconych jest na Naughty Dog i szefa studia Neila Druckmanna, aby zobaczyć, co wymyślą dalej. Istnieje silne przekonanie, że w The Last of Us pozostało więcej historii, a jednak Naughty Dog było raczej nieśmiałe w potwierdzaniu czegokolwiek.

W rozmowie z Sony Druckmann opowiedział o przyszłości Naughty Dog i swoich wielkich nadziejach związanych z kolejną grą studia. "Miałem szczęście pracować nad kilkoma wymarzonymi projektami i obecnie jestem podekscytowany nowym, który jest prawdopodobnie najbardziej ekscytujący z dotychczasowych" – powiedział.

"Rośnie uznanie dla gier, które wykraczają poza wszystkie grupy wiekowe... Ta zmiana jest podkreślona przez nasze wejście do telewizji z The Last of Us, które, jak miałem nadzieję, wypełni lukę między graczami a nie-graczami. Sukces targów zwrócił uwagę na gry, ilustrując bogate, wciągające doświadczenia, jakie oferuje... Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak ta nowa gra odbije się echem, zwłaszcza po sukcesie The Last of Us, ponieważ może na nowo zdefiniować postrzeganie gier przez główny nurt".

Jednym ze sposobów, w jaki Naughty Dog może zrobić nowe, odważne kroki naprzód, jest wykorzystanie sztucznej inteligencji, coś, czym Druckmann wydaje się bardzo podekscytowany. "Sztuczna inteligencja naprawdę zrewolucjonizuje sposób tworzenia treści, chociaż wiąże się z pewnymi kwestiami etycznymi, którymi musimy się zająć. Dzięki technologiom takim jak sztuczna inteligencja i możliwość przechwytywania ruchu bezpośrednio z domu, redukujemy zarówno koszty, jak i przeszkody techniczne, otwierając nam drzwi do podejmowania bardziej ryzykownych projektów i przesuwania granic opowiadania historii w grach".

"Sztuczna inteligencja pozwoli nam tworzyć zniuansowane dialogi i postacie, rozszerzając możliwości twórcze. Kluczowe jest jednak precyzyjne ukierunkowanie tych narzędzi, aby osiągnąć zamierzone rezultaty" – powiedział.

Wydaje się, że sztuczna inteligencja jest w stanie sprawić, że niektóre prace będą bardziej wydajne w tworzeniu gier, ale mamy nadzieję, że z czasem nie doprowadzi to do tego, że utalentowani ludzie stracą środki do życia, ponieważ maszyna może rzekomo pisać zniuansowane dialogi.

Co Pan sądzi o wypowiedziach Druckmanna?

The Last of Us: Part II Remastered

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości