Biorąc pod uwagę, że 2. sezon Squid Game przyciąga miliony widzów, a Netflix nadal zwiększa ogólną liczbę subskrybentów (obecnie ponad 300 milionów na całym świecie), można by pomyśleć, że gigant streamingowy może mieć wystarczająco dużo gotówki. Ale najwyraźniej tak nie jest.
Netflix podnosi ceny w USA, Kanadzie, Argentynie i Portugalii. Poziom z reklamami będzie teraz kosztował 7,99 USD miesięcznie, co stanowi wzrost o 1 USD. Premium również wzrasta o 2 USD miesięcznie, co daje 24,99 USD dla subskrybentów.
W tym kwartale Netflix pobił własne rekordy, zdobywając 19 milionów subskrybentów. To ostatnie, kiedy usłyszymy o kwartalnych liczbach od streamera, ponieważ zamiast tego potwierdził, że ujawni liczbę subskrybentów tylko wtedy, gdy przekroczą znaczący kamień milowy.
"Od czasu do czasu będziemy prosić naszych członków, aby zapłacili trochę więcej, abyśmy mogli ponownie zainwestować w dalsze ulepszanie Netflix" – powiedział streamer w rozmowie z BBC.
Co sądzisz o nowych cenach Netflixa? Czy kusi cię, aby wypłynąć na pełne morze, jeśli rozumiesz, co mamy na myśli?