Polski
Gamereactor
esport

Nowa polityka reklamowa Twitcha może być katastrofalna dla e-sportu

Spalone w reklamach nie są już dozwolone, logo musi być niewiarygodnie małe, lista jest długa.

HQ

Wczoraj Twitch ogłosił kilka poważnych zmian w wytycznych dotyczących zawartości marki, w tym zakaz nagrywania dźwięku, wizualizacji i wszelkich logo, które są większe niż 3% wyświetlania strumienia.

Ograniczenia te mają na celu uszkodzenie sponsorowanych transmisji i wydarzeń, w tym e-sportu. Wygląda na to, że większość reklam na platformie będzie teraz mocno ograniczona, co będzie problematyczne, gdy wiele strumieni e-sportowych reklamuje również akcesoria, przekąski i inne informacje podczas turnieju.

Twitch przeprosił za reakcję spowodowaną tymi zmianami i obiecał zmienić język, którego użył we wczorajszym ogłoszeniu polityki, ale wygląda na to, że platforma streamingowa nie wycofa się całkowicie z tych zmian.

Co sądzisz o tych zmianach w reklamach?

Nowa polityka reklamowa Twitcha może być katastrofalna dla e-sportu


Wczytywanie następnej zawartości