Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
wiadomości

Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury

W każdym zestawie dodatkowo plakat oraz bawełniany worek do przechowywania puzzli.

Cenega kolejny raz podjęła się partnerstwa z firmą Good Loot, by stworzyć kolekcję puzzli dla fanów gier wideo i popkultury. Już 10 września tego roku do sprzedaży trafi dziewięć zestawów Good Loot Puzzle z takich gier jak Assassin's Creed Valhalla, Cyberpunk 2077, Dishonored 2, Doom Eternal, Dying Light, Dying Light 2, Fallout 4, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz Gwint. Z czasem seria będzie rozszerzana zarówno o nowe motywy graficzne, jak i nowe tytuły gier, na bazie których powstaną kolejne zestawy.

Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury

Jak zapewnia dystrybutor, każdy zestaw ma zawierać: 1000 elementów najwyższej jakości (68x48 cm); plakat wielkości grafiki z puzzli (1:1); bawełniany worek do przechowywania puzzli; pudełko z efektowną obwolutą.

Całość ma cechować wielokrotnie wspominane w informacji prasowej wysokiej jakości wykonanie bazujące na najnowszych technologiach druku, perfekcyjne dopasowanie elementów, nasycona kolorystyka i uszlachetnione efektem płótna puzzle, redukujące odbijanie światła, a dodatkowo odporne na zaginanie.

Puzzle będzie można zamówić za 69,00 - 79,99 zł (ceny różnią się w zależności od sklepu) m.in. w sklepach: Muve.pl, Media Markt, Media Expert, Sklep.gry-online.pl, Wirtus.pl, X-Kom, Konsole i gry oraz Grymel.pl. Poniżej załączyliśmy kilka przykładowych grafik zestawów z kolejno: Dying Light 2, Doom Eternal, Cyberpunk 2077 i Assassin's Creed Valhalla.

Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury
Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury
Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury
Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury
Nowa seria puzzli dla fanów gier i popkultury


Wczytywanie następnej zawartości