Nowa tajemnicza łamigłówka No Stone Unturned nie będzie zawierała mistrza detektywa, ale to sprawia, że gra jest jeszcze przyjemniejsza
Rozmawialiśmy z twórcą No Stone Unturned, Garethem Owensem, o tym, że jest mniej Poirotem, a bardziej Jacques'em Clouseau.
Jako ktoś, kto pisze kryminały od czasu, gdy udawał trzydziestoparoletniego pisarza w Internecie, twórca No Stone Unturned ma większy związek z tym gatunkiem niż ktokolwiek inny. Niemal od urodzenia jest uwikłany w świat mistrzów detektywizmu i nierozwiązywalnych spraw, dlatego postanowił inaczej podejść do bohatera swojej gry No Stone Unturned.
"Nigdy nie musiałeś robić niczego, co miałoby sens. To był po prostu ten geniusz, Sherlock, Poirot, oni odchodzili i patrzyli na wszystkie dowody, obliczali je jak geniusze, a potem dawali ci odpowiedź, a ja myślałem, że nie ma w tym żadnej zabawy" – wyjaśnił Owens podczas naszego wywiadu na Gamescomie. "Dlaczego nie mielibyśmy mieć postaci, która jest absolutnym idiotą, a mimo to i tak stanie się największym detektywem na świecie? Myślę, że to również przemawia do mojego poglądu na życie. Myślę, że bez względu na to, kim jesteś, jeśli jesteś gotów wystarczająco mocno się starać i nie chcesz się poddawać, możesz coś osiągnąć".
Główny bohater gry, detektyw Cox, jest równie pewny siebie, co myli się co do większości swoich dedukcji, ale w No Stone Unturned poprowadzisz go do rozwiązania zagadki, dlaczego kurczak przeszedł przez ulicę.
Cox nie ogranicza się jednak tylko do gry, ponieważ będzie również zaangażowany w komiks i zostanie powołany do życia jako marionetka we współpracy z Jim Henson Company. Dowiedz się więcej na ten temat w naszym pełnym wywiadzie poniżej:
