Nie ma co owijać w bawełnę, rok 2024 był nierówny dla PlayStation i Sony Interactive Entertainment. Z jednej strony mogą po prostu zabrać do domu Game of the Year z absolutnie fantastycznym Astro Bot, ale jednocześnie ten rok został ukuty przez mega porażkę Concord i rozczarowujące Lego Horizon Adventures, przy czym te trzy stanowią większość prawdziwych produkcji first-party wyrzuconych przez producenta konsol w 2024 roku. Po raz kolejny był to rok pełen konfliktów.
I właśnie o tym mówimy w najnowszym odcinku The Gamereactor Show. Ben i Alex po raz kolejny łączą siły, aby porozmawiać o PlayStation 2024 i o tym, jak wypada ona w porównaniu z poprzednimi latami tytana rozrywki. Oprócz tego wyrażamy nasze stanowisko w sprawie zmęczenia Horizon i tego, czy dostajemy zbyt wiele projektów i doświadczeń opartych na uniwersum Guerrilla Games ', zwłaszcza po remasterze Horizon: Zero Dawn w październiku i Lego Horizon Adventures z zeszłego tygodnia.
Aby poznać nasze przemyślenia na ten temat, koniecznie zapoznaj się z najnowszym odcinkiem The Gamereactor Show poniżej lub odwiedź swojego ulubionego dostawcę podcastów, czy to Apple Podcasts, Spotify, Amazon Music/Audible czy Spreaker.