Polski
Gamereactor
wiadomości
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Opcje dialogowe w Bloodlines 2 będą "organiczne i realistyczne"

Cara Ellison, projektantka narracji w studiu, wyjaśnia, jak będą prezentować się dialogi w nadchodzącym sequelu.

HQ

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ma trafić na rynek w przyszłym roku, a podczas E3 2019 spotkaliśmy się z projektantką narracji w grze, Carą Ellison, oraz scenarzystą, Brianem Mitsodą, którzy opowiedzieli nam o wielu aspektach gry, w tym opcjach dialogowych.

"Staraliśmy się dodać jak najwięcej opcji, aby mieć pewność, że gracze mogą wykonywać wiele akcji i zmagać się z wieloma konsekwencjami" - wyjaśnia Ellison. "Mamy możliwości levelowania, przymusu czy zastraszania NPC-ów. Możesz podnieść swoje umiejętności negocjacyjne, co za tym idzie - częściej blefować, możesz flirtować podczas rozmowy, jeśli jesteś bardzo charyzmatyczny. Czasami, jeśli tracisz swoje człowieczeństwo, pozostaje ci kierować się swoim wampirzym instynktem, czyli wszczynać walki, gdziekolwiek się znajdujesz, i po prostu stawać się bestią."

"Staraliśmy się o jak najwięcej możliwych konsekwencji, zależnie od tego, co wybierzesz w opcjach dialogowych. Chcemy, by były one organiczne i realistyczne, więc nigdy nie będziesz miał pewności, jaki będzie wynik twojego wyboru. Po prostu wybierasz to, co uważasz w danym momencie za słuszne, a potem zmagasz się z konsekwencjami. Istnieje wiele zakończeń gry, a każde przejście będzie znacznie się różnić."

Omawiane wybory tyczą również eksploracji i klanów, o czym mówimy w dalszej części wywiadu, który jest dostępny do obejrzenia poniżej.

HQ
HQ
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości