Warhammer 40,000: Space Marine II jest niedostępny. Po długim oczekiwaniu w końcu przebieramy się za Tytusa i po raz kolejny oczyszczamy galaktykę z Chaosu i Xenosów, gdziekolwiek się znajdują. W porównaniu z pierwszą grą, tym razem pojawiło się kilka poważnych ulepszeń, z których jednym jest projekt dźwięku.
W rozmowie z dyrektorem kreatywnym Saber Interactive i legendą strzelanek, Timem Willitsem, zapytaliśmy o proces tworzenia tak bombastycznego brzmienia broni w Space Marine II. Willits miał do powiedzenia co następuje:
"Moja osobista tajna rada jest taka, że jeśli jesteś projektantem dźwięku, bez względu na broń, dla której budujesz, nie rób tego, by brzmiała jak ta broń. Spraw, by brzmiał jak broń nad nim. Chodzi mi o to, że nawet w dawnych czasach Dooma nasza dwulufowa strzelba była jak mała mini-armatka. A nasza broń typu AK-47 była dźwiękiem AR-74. Dlatego zawsze trzeba było tworzyć dźwięk dla tego, co większe. A potem, ponieważ to jest najważniejsze w grach, broń musi brzmieć niesamowicie".
Tak więc, jeśli chcesz stworzyć broń, która brzmi niesamowicie, pomyśl o jej ulepszeniu w bardzo dosłownym sensie. Zapoznaj się z pełnym wywiadem poniżej, aby uzyskać więcej informacji, i przeczytaj naszą pełną recenzję Warhammer 40,000: Space Marine II tutaj.