Gamereactor PL. Obejrzyj najnowsze zwiastuny gier i wywiady z największych targów i konwentów growych na świecie. Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Gamereactor
wiadomości
Bulwark: Falconeer Chronicles
Featured: Gamescom 2022 Coverage

Oto dlaczego Tomas Sala chciał stworzyć grę o budowaniu miasta, Bulwark: Falconeer Chronicles

Rozmawialiśmy z deweloperem stojącym za solowym projektem The Falconeer, aby dowiedzieć się o jego nadchodzącej pracy.

Tomas Sala jest najbardziej znany ze swojej pracy nad The Falconeer, projektem, który opracował wyłącznie. Ale to było kilka lat temu i od tego czasu skupił się na zupełnie nowym stworzeniu, które wciąż znajduje się w świecie The Falconeer.

Znana jako Bulwark: Falconeer Chronicles, ta gra ma wiele podobnych elementów do poprzedniego dzieła Sali, ale zamiast być tytułem akcji powietrznej, jest to budowniczy miasta, w którym istnieje niewiele ograniczeń dotyczących sposobu konstruowania cywilizacji. Biorąc pod uwagę tę dość dużą zmianę w kierunku rozwoju, niedawno spotkaliśmy się z Salą na Gamescomie, gdzie udało nam się zapytać go o to, dlaczego zdecydował się stworzyć grę budującą miasto.

HQ

"Matka moich dzieci powiedziała: 'Cóż, co ci się podobało w tworzeniu Sokolnika? I to były wszystkie małe miasteczka i wszystkie fortece, podobało mi się to najbardziej. To była taka fundamentalna rzecz, aby stworzyć małą fortecę. A ona na to: "Dlaczego nie pozwolisz ludziom na to?" A ja powiedziałam, że to naprawdę dobry pomysł, więc to się zaczęło."

Sala kontynuował: "Kiedy zacząłem tworzyć grę i budynek proceduralny, chciałem to zrobić, abyś mógł budować na dowolnej skale, dowolnym klifie, wyobrazić sobie Falconeera, wszystkie te skały i miejsca i nie mieć nic w siatkach, a kiedy już to zrobiłem, było tyle zabawy, że to, pomyślałem, Chcę gry, która wprowadzi cię z powrotem w ten moment, w którym po prostu lubisz budować. "

Możesz znaleźć nasz wywiad z Salą powyżej, gdzie opowiada nam o inspiracjach stojących za projektem i o tym, jak działają systemy budowlane.

Bulwark: Falconeer Chronicles

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości